יום רביעי, 19 בפברואר 2020

ספר חדש: משולש המכשפה


ספר חדש:

משולש המכשפה

מאת נורית בורגר ינאי




 

"משולש המכשפה" מאת נורית בורגר ינאי, בהוצאת ספרי ניב, הוא אוסף של סיפורי מסע וחיים. כל סיפור לוקח את הקורא לעולם אחר, לגיבורים אחרים המתמודדים עם מסע החיים. הוא מבקר בלונדון, בפריז, באפריקה, בפרדס ובנגב, בעיר ובכפר. הקורא מקבל הזדמנות "להציץ" לחיים של אחרים. הזדמנות להבין, שכולנו מתמודדים עם פחדים, עם אהבות לא ממומשות, עם אכזבה ועם הצלחה, עם אובדן ועם תקווה ואופטימיות. ספר המאגד סיפורים קצרים שנכתבו בבלוג "אמור-מדברים אהבה", סיפורים המתכתבים עם מציאות החיים ויוצרים מציאות חדשה.

כה אמר סידהרתה גואטמה שקיאמוני – הבודהה: "זכרו נא היטב, בניי, כי ללא השתנות דבר אינו קיים. כי לא חשוב עד כמה קשה היה העבר, תמיד אתם יכולים להתחיל מחדש היום".

נורית בורגר ינאי: "לאור דברי הבודהה, אני מתחילה מחדש בכל סיפור. בוראת יקום חדש, בו חיים אנשים אחרים, שאני לומדת להכיר תוך כדי כתיבת הסיפור שלהם. בכל סיפור יש משהו ממני, יש עצב ויש שימחה ובעיקר יש אהבה".

"הסיפורים נכתבו מתוך השראה שקיבלתי מאנשים, ממקומות, מסיפורים אישיים. חלקם הגיעו אלי בהפתעה ונכתבו ממש ללא הפסקה, אני הפכתי "צינור" למילים, רעיונות ומחשבות, של הדמויות והאירועים. חלק מהסיפורים נכתבו כאגדה דמיונית, שהתרחשה בעולמות שונים מעולמי. יחד עם זאת, רוב הסיפורים מספרים את מה שחוויתי בתקופה שנכתבו. אני נמצאת בכל אחת ואחת מהדמויות וגם לא...אני מבטיחה למי שיקרא את הספר, חוויה של קריאה – כמו טיול ארוך בכובע קסמים שבכל פעם עף למקום ולעולם אחר".

נורית בורגר ינאי, אישה שמחה ואוהבת אדם, אמא לחמישה מקסימים, מעצימה א-נשים בסדנאות ומסעות, מדריכת טיולים בחו"ל, שדרנית ברדיו ויוצרת.  "משולש המכשפה" הוא ספרה השני.

טל וייצמן, מעצב גרפי, צלם ומאייר מוכשר, הוסיף למילים שבסיפורים, איורים פרי דמיונו, הנותנים פרשנות נוספת לסיפורים.

נורית וטל חברי ילדות, הוציאו יחד את ספר השירים והצילומים "כמו שאני אוהבת" ב- 2016.



"משולש המכשפה" מאת נורית בורגר ינאי, הוצאת "ספרי ניב", 194 עמודים. מחיר לצרכן 88 ש"ח, להשיג בחנויות הספרים הדיגיטליות ברשת.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה