יום שישי, 14 בפברואר 2020

ספר חדש: קלפים במנזר


ספר חדש:
"קלפים במנזר" מאת כינרת מעיין



"קלפים במנזר" מאת כינרת מעיין בהוצאת הספרים אוריון הוא סיפור מקורי על אנשים זרים שנפגשים לחפש אהבה. מפגש סוף-שבוע של פנויים ופנויות במנזר בהרי ירושלים בשלהי החורף שמציע היכרות עצמית דרך משחק קלפים. שמונה עשר אנשים - גברים ונשים מתכנסים לסוף שבוע של משחק קלפים. חברי הקבוצה זרים זה לזה והמכנה המשותף היחיד שלהם הוא היותם כאמור פנויים ופנויות, כל אחד עם הקושי שבתוכו.
המשתתפים שהם טיפוסים שונים מוצגים יפה באמצעות רגשות. יש משתתפים שמנסים "לשאוב" את סיפורי החיים של אחרים ולמצוא חברה או בן זוג - מישהו לחלוק עמו. יש מי שמגיע כגוף שלא מצא לעצמו מקום בליבו של איש, ויש אישה שרצונה לעשות טוב, יש אישה בעלת תקווה למגע של גבר שיגיע סוף סוף וזאת שפוגשת בגרושה עם בעיה ברגל, באימא יחידנית שבה ריקנות, דחייה, וסקרנות. יש מי שבוחר להיות לבד כדי לא לאבד את עצמו ויש מי שמאפשר לעצמו געגוע, דאגה, קנאה, מרירות, תסכול ועונג, בין קשרים שנרקמים בין המשתתפים, ובין אלה שלא.
בכתיבה ישירה, חשופה ונוגעת נפרם המרקם העדין של מערכות יחסים בתוך טקסט ספרותי, שדמיון ומציאות משולבים בו יחדיו, עד כדי טשטוש  ביניהם.
כינרת מעיין, ילידת 1964, מורה לספרות ולמחשבת ישראל, בעלת תואר ראשון ושני בספרות חז"ל, ומנחת  קבוצות מוסמכת.
"קלפים במנזר" הוא ספרה הרביעי. ספריה הקודמים: "מסע אל הנפש", "מסתרי הריפוי  האנרגטי", "יום שני בחמש".
"קלפים במנזר" מאת כינרת מעיין. הוצאת הספרים "אוריון", 157 עמודים. מחיר לצרכן 59 ש"ח. להשיג בחנויות הספרים וכן בחנות ההוצאה בקניון ערי החוף, רחוב סחרוב 19, ראשון לציון, בחנויות הספרים המקוונות ובחנות המקוונת של ההוצאה www.orion-books.co.il




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה