יום שישי, 14 בפברואר 2020

ספר חדש: מרכיבים חלליות בתלת-ממד



ספר חדש: מרכיבים חלליות בתלת-ממד

מכיל 4 דגמים קלים להרכבה / אין צורך בדבק או במספרים




אלפי רכבי חלל שונים שוגרו מכדור הארץ מאז שהמסע לחלל הפך אפשרי בשנות החמישים של המאה העשרים. לוויינים שוגרו למסלולם, חלליות הנחיתו בני אדם על הירח, ורכבי חלל רובוטיים יצאו לחקור את כוכבי הלכת במערכת השמש ואף מעבר להם.

הספר "מרכיבים חלליות בתלת-ממד" בהוצאת "דני ספרים", לוקח אותנו לעולם המרתק של חקר החלל – מהאדם הראשון שביצע הליכת חלל, דרך הנחיתה ההיסטורית על הירח, ועד שיגורם של רכבי חלל אל מאדים בחיפוש אחר חיים. ספר מקסים ומהנה, המכיל מידע מרתק לראשית קריאה על סוגי רכבי החלל השונים ואיורים ססגוניים ומרהיבים המעוררים לחיים את החלל העמוק שסביבינו. בין דפי הספר הקשיחים נמצאים ארבעה דגמים פשוטים להרכבה של חלליות (ווסטוק 1, מעבורת חלל, רכב החלל אוריון, טלסקופ החלל ג'יימס וב): אין צורך בדבק או במספרים, אלא רק להוציא את החלקים ולחבר אותם זה לזה לפי המספרים. ההרכבה בדגמים היא חלק מהלמידה והיא חשובה להורים לא פחות מגימיק ההרכבה.

ספרים נוספים בסדרה: "מרכיבים טרקטורים", "מרכיבים רכבות", "מרכיבים מטוסים", "מרכיבים מכונות" ו"מרכיבים דינוזאורים" הלוקחים אותנו לעולמות מופלאים.

                                                                                                                          
"מרכיבים חלליות בתלת ממד", מאת ג'ו פולמן, איורים: מאט אדוארדס. דגמים: דיוויד וודרוף. מאנגלית: חגי ברקת. הוצאת "דני ספרים", 10 עמודים, טקסט מנוקד. דפים קשיחים. מומלץ לגילאי 4 ומעלה (מכיל חלקים קטנים). מחיר לצרכן 88 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il          





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה