יום שישי, 28 בפברואר 2020

הוראות הפעלה למפעיל"


ספר הדרכה מקצועי חדש:

"הוראות הפעלה למפעיל"

מאת גיא ברכה-שפירא



לראשונה בעברית:  מדריך יישומי מקיף לקוסם ולמפעיל יום ההולדת
 
חולמים להופיע בימי הולדת כמפעילים? מופיעים כמפעילי ימי הולדת אך זקוקים להדרכה? עובדים בתחום זמן רב אך מרגישים שהעסק לא מתרומם?
אם עניתם "כן" לפחות על שאלה אחת - זה הספר בשבילכם!

"הוראות הפעלה למפעיל" מאת גיא ברכה-שפירא, בהוצאת ספרי ניב, הוא ספר הדרכה  מקצועי בתחום ההפעלות לימי הולדת! רוצים להיחשף לכל הטיפים הכי חשובים של המפעילים הכי נחשבים בישראל? בפעם הראשונה נחשפים כל הסודות: מהן הטכניקות להפעלה מוצלחת? מהו לוח הזמנים המנצח ליום הולדת? כיצד מתמודדים עם ילדים שמפריעים במהלך ההפעלה? איך אפשר שלא להשתעמם בהפעלות שחוזרות על עצמן? איך כדאי לי לשווק את עצמי בצורה הכי אפקטיבית? איך בונים הפעלה מושקעת ומנצחת ליום הולדת? על סוגיות אלו ועוד רבות אחרות עונה גיא ודן בהן בהרחבה בספרו.

גיא ברכה-שפירא: "תתפלאו, מפעיל יום הולדת הוא מקצוע לכל דבר. רבים שואלים אותי אם אפשר להתפרנס מהעיסוק הזה, ואני עונה: בהחלט אפשר, צריך רק לדעת איך. מהתשוקה ומהניסיון הרב שצברתי במהלך השנים, כתבתי את הספר הזה שבידיכם".

אנשי מקצוע בכירים מתעשיית הבידור ממליצים:
יובל שם-טוב (יובל המבולבל)– "מומלץ בחום! קסם של ספר. חובה לכל מפעיל!"
חיים אוסדון (דוד חיים)– "ספר חשוב, איכותי ומיוחד. מכבד מאוד את המקצוע שלנו."
מיקי מוכתר (מיקי כוכבת הילדים) – "ספר מקסים ומעמיק על הפעלות ימי הולדת."
הקוסם תומר דודאי (זוכה גוט טאלנט ישראל) – "שאפו ענק! ריכזת את כל הדברים במקום אחד. חבל שכשאני התחלתי להופיע לא הייתה לי הזדמנות לקבל מתנה שכזאת."
איציק הליצן – "הספר מקצועי, ערוך טוב ונותן את הידע הנכון."
ירין קימור (עיתונאי, מרצה בכיר ובמאי)- "זהו התנ"ך של כל מה שסובב סביב הופעה בפני קהל. עשה ואל תעשה, ישר ולעניין. כל מילה זהב ובלי אף מילה מיותרת".

גיא ברכה-שפירא, קוסם, אומן חושים ומפיק אירועים לילדים ולמבוגרים, החל את דרכו המקצועית בשנת 1986. גיא הוא גם פסנתרן חובב שהופיע תקופה קצרה בצעירותו כפסנתרן בבתי מלון. גיא החל את דרכו המקצועית בתחום הפעלות ימי ההולדת לילדים כבר בגיל 15. במהלך השנים הספיק לעשות תואר ראשון במדעי המדינה וסוציולוגיה, להשתתף במופעי במה גדולים ובהפקות גדולות, להופיע בתוכניות טלוויזיה שונות, ללמוד משחק ב"בית צבי", להופיע על אוניית תענוגות, להנחות כנסים מקצועיים שונים, להנחות מופעי קרקס בין-לאומיים שהגיעו לישראל, לזכות בפרס אמ"י לאומן המבצע, לזכות בתואר "הקוסם המקורי" מאגודת הקוסמים הישראלית ועוד. כיום גיא מופיע בעיקר במופעי קסמים גדולים על במות גדולות ובמופעי חושים וטלפתיה למבוגרים במגזר העסקי והפרטי. כל הטיפים והעצות בספר הם פרי ניסיונו האישי עתיר השנים.

"הוראות הפעלה למפעיל – מדריך יישומי מקיף לקוסם ולמפעיל יום ההולדת" מאת גיא ברכה-שפירא, הוצאת "ספרי ניב", 187 עמודים. מחיר לצרכן 180 ש"ח, להשיג בחנויות הספרים הדיגיטליות ברשת.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה