יום שישי, 28 בפברואר 2020

סדרה חדשה לילדים: אני רוצה להיות - רופאה


סדרה מקסימה לילדים: "אני רוצה להיות"

בואו להכיר את בעלי המקצועות המיוחדים והמרתקים ביותר בעולם!

אני רוצה להיות רופאה מאת אנדו טווין ולוסי מ. ג'ורג'




"אני רוצה להיות רופאה" מאת אנדו טווין ולוסי מ. ג'ורג', בהוצאת "דני ספרים"  הוא ספר לילדים בסדרת "אני רוצה להיות".

זהו יום עמוס במרפאה של דוקטור מירנדה. מטופלים רבים מגיעים לבקש את עזרתה. אוליביה סובלת מכאבים בקרסול וג'ימי מרגיש מאוד חלש וישנוני. האם דוקטור מירנדה תצליח לעזור לכולם?


ספרים נוספים בסדרה: אני רוצה להיות כבאי, אני רוצה להיות אסטרונאוט, אני רוצה להיות שוטר.

לגילאי 3-6.


"אני רוצה להיות רופאה" מאת אנדו טווין ולוסי מ. ג'ורג'. מאנגלית: חגי ברקת. הוצאת "דני ספרים", עמודים לא ממוספרים. מנוקד. מחיר לצרכן 68 ש"ח. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il  





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה