יום חמישי, 27 בפברואר 2020

ספר חדש: שבר ענן


ספר חדש:

שבר ענן מאת ורד כהן ויסוצקי



הוא לקח לשוטר את כל הציוד שהיה עליו. "לכי תלבשי מעיל וכובע ותרדי לפניי. תרדי במעלית לקומת החניה. שם לא יראו אותך יוצאת. תמשיכי ללכת עד לתחנת האוטובוס שבפינה, אני אאסוף אותך משם. ותשתדלי לא למשוך תשומת לב, יש ניידת שחונה בחניה למטה". (מתוך הספר)
 

"שבר ענן" מאת ורד כהן ויסוצקי, בהוצאת ספרי ניב, הוא רומן מרגש מותח ומרתק.

2005, עוד לפני שהתרחשה, גובה ההתנתקות מחיר כבד. הכאב והשסע גדלים מיום ליום. לגליה, עורכת ראשית ובעלת מקומון מצליח בחיפה, יש סודות משפחתיים מהעבר אותם היא לא משתפת עם אף אחד, גם לא עם בעלה, דורון, החי בנפרד ממנה. כעת, לאחר שבתם המשותפת נחטפת למטרות סחיטה, על ידי אחותה, תושבת ההתנחלות עין רגב שבשומרון היא פוחדת לחשוף אותם יותר מאי-פעם. למזלה  או שלא, דורון, קצין בכיר במשטרה, מחליט לחקור לבדו כיצד ייתכן שאשתו האהובה נחשדת בניסיון התנקשות בשר בממשלה.

ורד כהן-ויסוצקי, מורה לאנגלית  ורכזת החינוך החברתי בחטיבת הביניים בקריית טבעון,  נהנתה לכתוב למגירה כבר בילדותה ומאז ועד היום מילאה מחברות שלמות בשירים ובסיפורים קצרים בעברית ובאנגלית. היא נולדה בחיפה מול הים, התגוררה מרבית חייה בנוף הגליל וכיום חיה ברמת ישי עם בעלה, שלוש בנותיה ושני כלביה ועסוקה בכתיבת ספרה הבא. שבר ענן הוא ספרה הראשון.



"שבר ענן" מאת ורד כהן ויסוצקי, הוצאת "ספרי ניב", 264 עמודים. מחיר לצרכן 74 ש"ח, להשיג בחנויות הספרים הדיגיטליות ברשת.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה