יום שלישי, 25 בפברואר 2020

מחול מרצדת ורוח


ספר חדש:

מחול מרצדת ורוח

מאת יפה קלופשטוק-כהן



הגליל, רומן היסטורי מחורבן בית שני ועד מלחמת הקוממיות

"ארץ שבה אלף בורות אוגרים מי מרזבים לימי חמה יבשים. אלף מצודות לצופים, מראש הר - על דרך והלך. נעימות חליל ודנדוני פעמונים, זרימות נחלים ושפע פריחות יהדהדו. בה מחרשה ומורג מזמורם ירננו – הללויה."

"מחול מרצדת ורוח" מאת יפה קלופשטוק-כהן, בהוצאת "ספרי ניב", נכתב כחוויה וכרומן היסטורי מארץ הגליל, שבה שרדו היהודים בכל הדורות. גם כאשר רוב העם היה בגולה – הארץ לא הייתה ריקה מיהודים. הם שמרו על גחלת הקיום היהודי בארץ. חרשו, זרעו, בנו בתי כנסת וניהלו חיים סדירים, למרות האויבים הרבים שהלמו בהם והפרו את השלווה מדי פעם. לאורך כל הדרך פיעמה התקווה במרחב המשגשג – הגליל, על יופיו, ירקותו ושפעת מימיו.

יפה קלופשטוק–כהן, ילידת צפת – דור ששי בארץ, כיום תושבת נהריה. מורה ומחנכת, מציירת, מפסלת וכותבת. היצירתיות נפרסת על פני כל שנות חייה. יוצקת חוויות, ורגשות למילים ביצירותיה, צבעים ורוח בפסליה. ומשאלתה - לעורר התפעמות וריגשה בלב הקוראים ולחשוף בפניהם את רזי המקום ויופיו, כפי שהיא חווה אותו.


"מחול מרצדת ורוח" מאת יפה קלופשטוק-כהן, הוצאת "ספרי ניב", 252 עמודים. מחיר לצרכן 75 ש"ח, להשיג בחנויות הספרים הדיגיטליות ברשת.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה