יום שישי, 14 בפברואר 2020

ספר חדש: איך הדברים קרו באמת


ספר חדש:

איך הדברים קרו באמת מאת עמי דביר




"איך הדברים קרו באמת" מאת עמי דביר, בהוצאת "ספרי ניב", נותן תשובות מבריקות לשאלות מעניינות רבות. הכותב אורג ביד אומן את האמת ההיסטורית עם הסיפור הכתוב בתנ"ך וכורך את ההשערה המדעית עם החוויה האנושית ועם החוויה של האנשים החוּצנים הפוקדים את הכוכב שלנו. הסיפור מנווט בין שלל אירועים בלתי פתורים.

בין השאלות הנמצאות בספר: כיצד ייתכן שהאדם הראשון נוצר לפני חמשת אלפים שבע מאות ותשעים שנה ואנחנו מוצאים הוכחות חד-משמעיות לקיום בני אדם שנים רבות לפני כן? מי האנשים שקין פחד מהם? כיצד הגיעו אלינו חוצנים במציאות שבה המרחק לכוכבים נושאי חיים הוא שנות אור רבות ? כיצד נראים חוצנים ומה מנהגם? מה מביאם לבקר בעולמנו? ממה הם נהנים בעולמנו ומה מטריד אותם? כיצד נראה גן עדן ומה תכליתו? מי היו האלים האחרים בעולמנו בתקופת התנ"ך, ומדוע אלוהים לא ראה בעין יפה את מנהגם לשכב עם בנות האדם וללדת עימן את הנפילים גיבורי השם? מדוע החיים בכל כוכבי הגלקסיה דומים אלה לאלה? כיצד התרחש המבול ומדוע? כיצד אירעו מכות מצרים? איך ייתכן שאלביס פרסלי צץ אחרי מותו? מה קורה במשולש ברמודה? מי הוא ביגפוט? היכן טמון ארון הברית הקדוש ומה הוא מכיל? היכן היה אלוהים בזמן השואה? מי הפיח חיים בישוע לאחר מותו, ומה המשיח מתכנן לעשות בארץ ישראל?


"איך הדברים קרו באמת" הוא ספר מהפכני, פוקח עיניים הכתוב בהומור, ברהיטות ומתוך הקפדה על דיוק עובדתי.

עמי דביר הוא מחברם של הספרים "אבימלך עולה בסערה השמימה" ( 1993), "הקוף הפטפטן" (1995), ו"ההשערה של מיסטר אספרגר" (2013).

ביקורות על ספריו הקודמים של המחבר: "ההשערה של מיסטר אספרגר": קומי, חכם, שנון, עשיר ופרוע..." (עלמה כהן-ורדי)
"הקוף הפטפטן": ספר פרוזה ישראלית מעולה.. מבריק...", "דמיון קוסמי מועשר בתרבות, היסטוריה ואנתרופולוגיה פנטסטית... ציניות צולפת... הומור... אירוני וארציות אמינה... נקרא בנשימה עצורה..." (אורציון ברתנא)
"אבימלך עולה בסערה השמימה": "רומן מדהים בעוצמתו, מקורי וייחודי בתכניו ובצורתו". (אריה ניר)


"איך הדברים קרו באמת" מאת עמי דביר, הוצאת "ספרי ניב", 301 עמודים. מחיר לצרכן 88 ש"ח, להשיג בחנויות הספרים הדיגיטליות ברשת. ליצירת קשר עם עמי דביר: dvirami@gmail.com




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה