יום רביעי, 19 בפברואר 2020

ספר ראשית קריאה חדש: אין זו אגדה


ספר ראשית קריאה חדש





אִמָּא, שֶׁשָּׁמְעָה אֶת הַשִּׂיחָה, אָמְרָה לְעִדּוֹ שֶׁיֵּשׁ אִמְרָה שֶׁקָּבַע הֶרְצְל: "אִם תִּרְצוּ, אֵין זוֹ אַגָּדָה." "שָׁמַעְתִּי אֶת הַמִּשְׁפָּט הַזֶּה, אֲבָל מָה הוּא אוֹמֵר?" "הוּא אוֹמֵר שֶׁאִם אַתָּה רוֹצֶה מַשֶּׁהוּ, אַל תַּחְשֹׁב שֶׁזֶּה חֲלוֹם, אֶלָּא תִּשְׁתַּדֵּל לְהַשִּׂיג אוֹתוֹ, וְזֶה יָכוֹל לִקְרוֹת," הִסְבִּירָה אִמָּא. "אֲבָל הַדָּבָר הֶחָשׁוּב הוּא..." הוֹסִיף אַבָּא, "כְּדַאי לְתַכְנֵן אֶת הַדֶּרֶךְ כְּדֵי לְהַשִּׂיג אֶת הַדָּבָר שֶׁרוֹצִים, וּלְהַאֲמִין שֶׁחָשׁוּב לְהַשִּׂיג אֶת הַדָּבָר הַזֶּה." (מתוך הספר)

רחלי פליישון, סופרת ילדים ונוער, בספרה "אין זו אגדה" בהוצאת דני ספרים, מספרת בצורה מרתקת, מלאת חן וקרובה לליבם של כל ילד וילדה על רצונו של ילד להגשים חזון, כפי שעשה אחד מגדולי האומה.

בנימין זאב הרצל, חוזה מדינת ישראל, המחיש לנו כי כאשר רוצים משהו חשוב, ושואפים להגיע אליו בכל הלב, אפשר לפעול כדי להגשימו. ברוח הזו מחליט עידו שהכיתה שלו יכולה לנצח את הכיתה המקבילה במשחק כדורסל, אם חברי הקבוצה יתאמנו בקפידה ובנחישות. בני המשפחה של עידו מעודדים אותו לדחוף את הקבוצה קדימה, ובשעה שהוא לומד על דרכו של הרצל להגשמת חזונו, הוא פועל להגשמת חזונו האישי.

מפרי עטה של רחלי פליישון: "להיות מנהיג", "האחר הוא אני", "להיות מנהיגה", "איגרות ברוח", "החלום שלי", "הצילו, מפלצת!" ועוד. דמויות מתוך ספרה "הדינוזאור של דודו" מפוסלות בגן-סיפור בעיר חולון.

אתם מוזמנים לבקר באתר של הסופרת: www.rahely.co.il.


"אין זו אגדה" מאת רחלי פליישון, איורים: אלחנן בן-אורי. הוצאת "דני ספרים", 96 עמודים, מנוקד. מחיר לצרכן 84 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il     



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה