יום ראשון, 16 בפברואר 2020

ספר חדש: מרכיבים טרקטורים בתלת-ממד


ספר חדש: מרכיבים טרקטורים בתלת-ממד

מכיל 4 דגמים קלים להרכבה / אין צורך בדבק או במספרים





הטרקטורים הם כלי רכב חזקים ושימושיים. הם בעלי מנועים חזקים, המסוגלים לגרור עגלות ומכונות חקלאיות שונות. הטרקטורים יכולים להוביל משאות כבדים על פני שטחי אדמה לא יציבים, וכן להסתובב בשטחים קטנים. בין אם הם משמשים בחוות חקלאיות או באתרי בנייה, תמיד אפשר להסתמך על הטרקטורים שיבצעו את העבודה הקשה.

הספר "מרכיבים טרקטורים בתלת-ממד" בהוצאת "דני ספרים", לוקח אותנו לעולם המרתק של המכונות הגדולות והמועילות, המשמשות אותנו כבר שנים כה רבות בחקלאות ובאתרי בנייה. ספר מקסים ומהנה, המכיל מידע מרתק לראשית קריאה על סוגי הטרקטורים ואיורים ססגוניים ומרהיבים המעוררים לחיים את השדות, המטעים והכרמים. בין דפי הספר הקשיחים נמצאים ארבעה דגמים פשוטים להרכבה של טרקטורים (טרקטור בעל ששה גלגלים, קטפת קטניות, טרקטור לכריתת עצים ולפינוי הגזעים, טרקטור עם זרועות הידראוליות): אין צורך בדבק או במספרים, אלא רק להוציא את החלקים ולחבר אותם זה לזה לפי המספרים. ההרכבה בדגמים היא חלק מהלמידה והיא חשובה להורים לא פחות מגימיק ההרכבה.

ספרים נוספים בסדרה: "מרכיבים רכבות", "מרכיבים חלליות", "מרכיבים מטוסים", "מרכיבים מכונות" ו"מרכיבים דינוזאורים" הלוקחים אותנו לעולמות מופלאים.

                                                                                                                          
"מרכיבים טרקטורים בתלת ממד", מאת ג'ו פולמן, איורים: מאט אדוארדס. דגמים: דיוויד וודרוף. מאנגלית: חגי ברקת. הוצאת "דני ספרים", 10 עמודים, טקסט מנוקד. דפים קשיחים. מומלץ לגילאי 4 ומעלה (מכיל חלקים קטנים). מחיר לצרכן 88 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il          





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה