יום ראשון, 16 באוגוסט 2020

ספר ילדים חדש: אהבה של סבתא

 

ספר ילדים חדש:

אהבה של סבתא מאת אורלי פורמן



 

אָז אֲניִ מַבְטִיחָה לְעַצְמִי שֶׁלְּעוֹלָם אֶזְכּר  

שֶׁאֲניִ ילְַדָּה מְיחֶֻדֶת מִכּל (מתוך הספר)



"אהבה של סבתא" מאת אורלי פורמן בהוצאת "ספרי ניב" הוא ספר ילדים מקסים, המכיל ארבעה סיפורים מחורזים שנכתבו בהשראת נכדיה האהובים של סבתא אורלי.

בעדינות ובהדרגה הסיפורים מעבירים מסרים לילדים צעירים במטרה להעצים אותם. כל סיפור עוסק בדרך ההתמודדות של הילד במצבים לא קלים לו, שמהם הוא מתפתח ורוכש תובנות, וכך הערכתו העצמית גדלה.

ליאה, בת שש, מתמודדת עם חיזוק האני העצמי שלה, לביא, בן חמש, לומד לקבל אחריות, מאיה, בת שנתיים וחצי, לא רוצה שההורים יצאו לבלות והיא תישאר עם השמרטפית שלה, ודניאל, בן השנתיים, מתעניין בחפצים שבבית, ולאו דווקא בצעצועים הרבים שיש לו.

גם ההורים ייהנו ממסרים מקוריים לחיזוק ביטחונם העצמי של ילדיהם האהובים.

 

לאורך כל הספר מתכתב הטקסט עם האיורים המקוריים, הנפלאים והססגוניים של דריה סינה, שמאירה בשלל צבעים את הסיפור ומוסיפה לייחודיות שלו.

 

אורלי פורמן היא פסיכותרפיסטית הוליסטית, מנטורית להעצמה אישית זה שני עשורים ומנחה סדנאות הורים. אורלי גם מטפלת בקליניקה שלה בראשון לציון במצבי לחץ, במשברים ובהתמודדויות שאנשים חווים במסע החיים. מטופליה מגדירים את חוויית התהליכים שהם עוברים איתה כ"טיפולים משני חיים". לאורלי ובעלה אבי שלושה בנים, שלוש כלות ובינתיים... ארבעה נכדים.

 

'אהבה של סבתא' מאת אורלי פורמן. איורים: דריה סינה. הוצאת "ספרי ניב", עמודים לא ממוספרים. מחיר לצרכן 68 ש"ח, להשיג בחנויות הספרים הדיגיטליות ברשת או באתר ההוצאה  https://nivbook.co.il/. אתם מוזמנים לבקר גם באתר של אורלי: www.orlyfurman.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה