יום ראשון, 16 באוגוסט 2020

ספר ילדים חדש: אמא מכניסה את השבת

 

ספר ילדים חדש:

אמא מכניסה את השבת מאת שלום לוי




 

מסורת השבת היא נדבך חשוב בעם היהודי. השמירה על השבת נמסרה לעם היהודי בהר סיני עם מתן התורה, והיא המצווה הרביעית בעשרת הדיברות. גם כיום המסורת נמשכת, ובכל בית יהודי באשר הוא השבת היא יום מנוחה.

 

"אמא מכניסה את השבת" מאת שלום לוי בהוצאת "ספרי ניב" הוא ספר ילדים מקסים, המתאר ברהיטות ובשילוב איורים מקסימים את טקס הכנסת השבת כפי שהוא מתקיים בבית המחבר.

 

"מְצֻחְצָחִים וּלְבוּשִׁים יָפֶה עוֹמְדִים אָנוּ בְּטוּר בַּמִּטְבָּח, נוֹשְׂאִים מַבָּטֵינוּ אֶל אִמָּא שֶׁמַּדְלִיקָה נֵרוֹת וּמַעֲרִיצִים אוֹתָהּ כָּל כָּךְ. סִנָּר לְמָתְנֶיהָ וְצָעִיף לִשְׂעָרָהּ, יָדֶיהָ מְכַסּוֹת עַל פָּנֶיהָ הַנָּאִים שָׁעָה שֶׁהִיא מְרִימָה רֹאשָׁהּ אֶל אֱלֹהִים. אִמָּא מְמַלְמֶלֶת בְּרָכָה וּמְבַקֶּשֶׁת חַיִּים." (מתוך הספר)

 

"אִמָּא מַכְנִיסָה אֶת הַשַּׁבָּת" הוא ספרו השני של שלום לוי. ספרו הראשון "אמא ואבא לא ביחד יותר".

 

לאורך כל הספר מתכתב הטקסט עם האיורים המקוריים, הנפלאים והססגוניים של מתן קלורי רוב, שמאיר בשלל צבעים את הסיפור ומוסיף לייחודיות שלו.

 

 

"אמא מכניסה את השבת" מאת שלום לוי. איורים: מתן קלורי רוב. הוצאת "ספרי ניב", 16 עמודים. מחיר לצרכן 54 ש"ח, להשיג בחנויות הספרים הדיגיטליות ברשת או באתר ההוצאה  https://nivbook.co.il/.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה