יום שני, 10 באוגוסט 2020

ספר חדש: שיער בכיוון אחר

 

ספר חדש:

שיער בכיוון אחר מאת שלומית קרני



 

"שיער בכיוון אחר" מאת שלומית קרני, בהוצאת "ספרי ניב", הוא ספר המבוסס על אירועים אמיתיים ומציג תפיסה ייחודית באשר לנושא שולי, לכאורה, שמעסיק את כולנו כמעט כל יום: הסרת שיער הגוף. נשים וגברים עוסקים בתחום הזה כיום ביתר שאת, כחלק מהניסיון להשיג מראה אסתטי יותר, בעיניהם.

מהו שיער? מהו הקשר הפנימי שלנו אליו? זהו סיפור על הסרת שיער בגישה אלטרנטיבית, מבעד למבטה של עקרת בית וחיי משפחתה. הסיפור חושף דרמה והומור על שיער בכלל, ועל הדרך האולטימטיבית להיפטר ממנו.

שלומית קרני טוענת כי בעזרת אנרגיה, ובעזרת דיבור אל השערות, אפשר לגרום להן להפסיק לצמוח. היא טוענת ששערות גופה "מקשיבות", ועל ידי כיוון התדרים האנרגטיים הנכונים אליהן, הן מפסיקות בצמיחתן, על בסיס ההנחה שלכל דבר ולכל עצם ביקום יש תודעה מסוימת, שצריך לדעת איך לפנות אליה. הכותבת מציגה את התפיסה שלה דרך סיפור על שגרת חייה מאז החלה לחקור את הנושא, והיא כותבת בצורה קלילה, חייכנית ואפילו משעשעת והומוריסטית.

הספר מיועד לכל מי שמודע ומאמין בקשרי גוף ונפש, לכל אישה וגבר המעוניינים להיחשף לשיטה שונה וייחודית להשגת עור חלק משיער לצמיתות.

 

"אפשר לטפל בכל מקום בגוף", אמרתי.  "מעולה." "פרטיות מוחלטת מובטחת בטיפול".  אחותי!", כעת היא הריעה. "ללא כאב", הדגשתי. "גדול", אמרה חנה. "מדובר ב'מכשיר' המתקדם ביותר בשוק, ולא יהיה יותר משוכלל ממנו", אמרתי בהתרגשות. "קניתי, ועוד בחינם, תודה". (מתוך הספר)

 

שלומית קרני. עקרת בית, ציירת, חובבת פיזיקה תאורטית. אוחזת בגישת המדע-הרוחני לטיפול בשיער.

 

"שיער בכיוון אחר" מאת שלומית קרני. הוצאת "ספרי ניב", 155 עמודים. מחיר לצרכן 78 ש"ח, להשיג בחנויות הספרים הדיגיטליות ברשת או באתר ההוצאה  https://nivbook.co.il/.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה