יום רביעי, 5 באוגוסט 2020

ספר חדש: ברעות שריונאים

ספר חדש:

ברעות שריונאים מאת ליאור לינדר


 

 

 

"וככה המחשבות שלי נדדו משברון הלב של גיל 15 אל החבר'ה הטובים שהכרתי פה. זוגיות באה וזוגיות הולכת, ונכון שאני טירון והכרתי את החבר'ה האלה בדיוק לפני חודשיים וחצי, אבל יש דברים שאני יודע שהם לתמיד. אולי אהבה אמיתית לא קיימת, או שהיא לא מחכה לי פה בשיזפון בדמות המדריכה עם העיניים הירוקות, אבל ללא ספק מצאתי כאן משהו אחר חשוב לא פחות. בשיזפון מצאתי רעות." (מתוך הספר)

 

"ברעות שריונאים" מאת ליאור לינדר, בהוצאת "ספרי ניב", מוקדש לכל השריונאים, בעבר, בהווה ובעתיד. ניתן לראות בו גם רומן נעורים שכן הצבא משמש רקע לחוויות המאפיינות כמעט כל בחור צעיר בגילים אלו: גילוי העולם הגדול, חיזורים, אהבות, אכזבות, מסיבות ועוד. הוא מספק הזדמנות אמיתית וכנה לחוות את חוויית השירות המבצעי של לוחמים בכלל ושל השריונאים בפרט. ללא מסננים מיותרים מתארת הכותבת דילמות וסיטואציות המשלבות את האתגר שבשירות המבצעי, את היכולת לשלב חיים אישיים במחויבות מבצעית, את החברות הנרקמת בשירות ורעות הלוחמים - כל זאת בלי לחסוך את הקושי, ולעיתים את הביקורת, מנקודת המבט של הלוחם והמפקד.

ליאור לינדר, ילידת רמת השרון, כתבה את "ברעות שריונאים", ספר הביכורים שלה לאחר שירות משמעותי של שנתיים וחצי כמדריכת שריון. כיום מתגוררת בבאר שבע ומשרתת במילואים בחטיבה 7.

"אין לי ספק כי כל שריונר יוכל להזדהות עם העלילה ובעיקר עם הסלנג השריונאי השזור לאורך העלילה. לא רק לשריונאים!" - גיא חסון, תא"ל )מיל'(, קצין השריון הראשי, 2019-2016.

 

"ברעות שריונאים" מאת ליאור לינדר. הוצאת "ספרי ניב", 322 עמודים. מחיר לצרכן 88 ש"ח, להשיג בחנויות הספרים הדיגיטליות ברשת או באתר ההוצאה  https://nivbook.co.il/.

 

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה