יום שני, 10 באוגוסט 2020

ספר חדש: עדיין רווקה

 

ספר חדש:

עדיין רווקה מאת נדין מרימי



 

"עדיין רווקה" מאת נדין מרימי, בהוצאת "ספרי ניב", הוא סיפור מקסים המביא את סיפורה של מיכל התל אביבית, צעירה שנמצאת רגע לפני יום הולדתה השלושים – והיא עדיין רווקה. הבעיה היא שבישראל חוקק חוק חדש, ולפיו כל רווק שמגיע לגיל 30 מחוייב להיכנס למוסד סגור לטיפול ברווקות.

מיכל תחגוג יום הולדת 30 בעוד 90 ימים, בדיוק ביום שבו חוק הרווקות ייכנס לתוקפו. היא והחברות הטובות ביותר שלה מגבשות תוכנית פעולה שתעזור לה למצוא אהבה ותמנע את כניסתה למוסד הסגור. מיכל יוצאת לסדרה ארוכה ומתסכלת של דייטים מצחיקים, עצובים ולא הגיוניים כדי להיכנס לגיל 30 בזוגיות.

לאורך כל הסיפור משתפת הצעירה, מנקודת מבטה שלה, את החוויות שהיא חווה, כרווקה צעירה ותל אביבית טיפוסית: היא מספרת על הדייטים שיצאה אליהם, על הבחורים ששכבה איתם, על אלו שרצתה ולא רצו אותה, על אחרים שרוצו אותה והיא לא רצתה – ועל ההתמודדות עם הסביבה שתמיד שואלת, או לכל הפחות לא מבינה, מדוע היא עדיין רווקה בגיל 'מופלג' שכזה.

"בעודי יושבת על המיטה ומחליקה ימינה ושמאלה כמו רקדנית סלסה, תהיתי למה אין פרס למחליקה המהירה ביותר. למה לא מכניסים קטגוריה נוספת של ריקוד אומנותי לאולימפיאדה? שאלתי את עצמי. מישהו צריך לדבר עם שר התרבות והספורט על זה. צריך לייסד תחרות ארצית שתהפוך למשהו עולמי. אין לי ספק שאזכה במקום הראשון. "תודה להוריי שהביאוני עד הלום, תודה לשתיל הנענע שלי שהחזיק מעמד חמישה ימים לפני שמת והוכיח לכולם שיש רווקות שלא מצליחות להחזיק שתיל נענע בחיים, אז תפסיקו להציע להן לאמץ חתול, ותוד..." (מתוך הספר)

 

"עדיין רווקה" הוא ספרה הראשון של נדין מרימי. היא בת 32, בלוגרית, כותבת רשת, משפטנית וקופירייטרית במשרד פרסום.

 

"עדיין רווקה" מאת נדין מרימי. הוצאת "ספרי ניב", 172 עמודים. מחיר לצרכן 74 ש"ח, להשיג בחנויות הספרים הדיגיטליות ברשת או באתר ההוצאה  https://nivbook.co.il/.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה