יום רביעי, 5 באוגוסט 2020

ספר ילדים חדש: אילון כבר לא פוחד מהלילה

ספר ילדים חדש:

אילון כבר לא פוחד מהלילה מאת מדלן נאור




 

"אילון כבר לא פוחד מהלילה" מאת מדלן נאור בהוצאת "ספרי ניב" הוא ספר ילדים מקסים, המביא את סיפורו של הילד אילון, ילד בגן, המתמודד עם פחדיו מפני הלילה ומאמין שברגע שצבעו של הלילה ישתנה, יסתיימו רגעי הפחד.

 

כשהלילה מבין שהילדים פוחדים ממנו, הוא נעצב ומייד מנסה לשנות את צבעו השחור על מנת לזכות באהבתם. הלילה מגלה שכל צבע שבחר שייך למישהו, ושכל אחד אוהב את הצבע שלו, ובסופו של דבר מבין שהשחור הוא צבעו הטבעי, שעליו ועל הילדים לשנות את הגישה ולאהוב אותו.

 

האם הלילה מצליח לשנות גישה ולאהוב את צבעו השחור? האם עלינו לשנות את עצמנו כדי לזכות בהערכתם ובאהבתם של אחרים?

 

"אֲנִי לֹא אוֹהֵב אֶת הַשָּׁחֹור שֶׁל הַלַּיְלָה. הַלְוַאי שֶׁשְּׁחֹורִי יִהְיֶה בְּצֶבַע אַחֵר," אָמַר אֵיְלוֹן. (מתוך הספר)

לאורך כל הספר מתכתב הטקסט עם האיורים המקוריים, הנפלאים והססגוניים של חנה פיכמן שמאירה בשלל צבעים את הסיפור ומוסיפה לייחודיות שלו.

 

מדלן נאור היא אמא לילדים וסבתא לנכדים מקסימים. בעלת תואר בפסיכולוגיה. עסקה בהוראה לגיל הרך במשך 37 שנים ושימשה גננת ומנהלת גן. כתיבת הספר היא תוצר של שנים שבמהלכן עזרה לילדים אשר פוחדים מהלילה. מדלן החליטה לשתף עוד ילדים ולסייע להם בהתמודדות עם הלילה דרך חוויית הקריאה.

 

"אילון כבר לא פוחד מהלילה" מאת מדלן נאור. איורים: חנה פיכמן. הוצאת "ספרי ניב", 31 עמודים. מחיר לצרכן 58 ש"ח, להשיג בחנויות הספרים הדיגיטליות ברשת או באתר ההוצאה  https://nivbook.co.il/.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה