יום רביעי, 22 ביולי 2020

ספר חדש: הכלי של אהוד


ספר חדש:
הכלי של אהוד מאת קובי גל



"הכלי של אהוד" מאת קובי גל, בהוצאת "ספרי ניב", הוא קובץ סיפורים נפלא, הכולל מקבץ דמויות ססגוניות ואירועים משעשעים עד דמעות שילוו אתכם בקריאה כבר מהסיפור הראשון ועד האחרון. שלושים ושמונה סיפורים מצחיקים ומאוירים להפליא, חלקם מהווי חיינו מאז ועד היום, חלקם פרי דמיון משוגע וחלקם שילוב של השניים, מזמינים אתכם לחוויות מדהימות ומשאירים טעם של עוד.
על הסיפור הטסט הקצר בהיסטוריה: המתח בשיאו, טסט ראשון, כל בוחן נכנס למכונית המיועדת לו, ונועה זלצמן זוכה לקבל אותו, את הבוחן הנורא מכולם, את מאיר דאניאק.
על הסיפור חצאיות קש עם פעמונים: מטוס הססנה החד-מנועי התרסק סמוך לשבט הקניבלים הנידח 'קניבּולָה' אשר בווינדהוּק (פינת הרוחות) בירת נמיביה. איך שני הטייסים מצאו את עצמם במים עד צוואר בסיר הבישול.
על הסיפור דג תמורת תקליט: אמר לי: "אולי תוריד אותו משם?" אמרתי לו: "את מי?" אמר לי: "את סבך ז"ל מהמזנון"
על הסיפור רובה ללא מעצורים: דון רוסו גאספרה, מאתיים וחמישים ליבראות משקלו, עיניו אפורות, שריריו כפלדה, זרועותיו ארוכות וחסונות כפיצוי האלוהים על ראשו הקטן. האם הוא יכבוש את דונה ביאנקה בלוצ'י על מיטת בעלה?
ועוד סיפורים רבים נוספים ומרתקים.

"הכלי של אהוד" הוא ספר ביכורים של קובי גל – מומלץ ביותר למי שרוצה ליהנות מסיפורים רציניים שמפילים מצחוק.

"הכלי של אהוד" מאת קובי גל. איורים: עוזי בנימין. הוצאת "ספרי ניב", 258 עמודים. מחיר לצרכן 78 ש"ח, להשיג בחנויות הספרים הדיגיטליות ברשת או באתר ההוצאה  https://nivbook.co.il/.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה