יום שלישי, 21 ביולי 2020

ספר ילדים חדש: מפלצות הלב


ספר ילדים חדש:

מפלצות הלב מאת נועה לנקרי



"מפלצות הלב" מאת נועה לנקרי בהוצאת "ספרי ניב" הוא ספר ילדים מקסים, שמציג את סיפורה של אלמוג, ילדה מיוחדת, שלילה אחד כשהיא לא מצליחה להירדם, היא פוגשת בדמיונה את מפלצת הדאגה. הן מגיעות יחד לארץ המפלצות שם חיות מפלצות טובות שתפקידן לעזור לילדים שמתמודדים עם הרגשות הקשים שלהם. הן פוגשות גם ביצור הרע של עולם זה - "קורא המחשבות", ויחד הן מצליחות להביס אותו.

הסיפור מעביר את המסר על החשיבות שבעזרה, בשיתוף פעולה ובעבודת צוות. הוא מעביר עוד כמה מסרים חשובים נוספים, קצת סמויים מן העין, כמו התועלת בנוכחות החברים בחיינו, העובדה שאנחנו לא צריכים לפחד מהפחדים שלנו,והשאיפה לחשוב בצורה חיובית כדי להצליח.

לאורך כל הספר מלווים האיורים המקוריים, הנפלאים והססגוניים של דריה סינה שמאירה בשלל צבעים את הסיפור ומוסיפה לייחודיות שלו.

נועה לנקרי, בת 14 מראשון לציון, במקור מאילת. לומדת בכיתה ז בגימנסיה הריאלית בכיתה משולבת. נועה לוקה בשיתוק מוחין (CP) קל מלידה, שגורם לעיכוב התפתחותה. נוסף על כישרון הכתיבה שלה, "שאותו גיליתי לגמרי במקרה", נועה שחיינית, ציירת, משחקת בתיאטרון וגם רקדנית וזמרת לא רעה בלהקת בית הספר. נועה חניכה בתנועת הנוער "כנפיים של קרמבו" ושואפת להיות חונכת בתנועה.
מפלצות הלב הוא ספרה הראשון של נועה לנקרי, ובקרוב היא תחבוק ספר שני בשם "דייט שני", שבקרוב ירד לדפוס.

"מפלצות הלב" מאת נועה לנקרי. איורים: דריה סינה. הוצאת "ספרי ניב", עמודים לא ממוספרים. מחיר לצרכן 68 ש"ח, להשיג בחנויות הספרים הדיגיטליות ברשת או באתר ההוצאה  https://nivbook.co.il/.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה