יום רביעי, 1 ביולי 2020

מותחן גרפי ופנטזיה חדש: אור קודר


מותחן גרפי ופנטזיה חדש:

אור קודר מאת אינסה ז'רקוב




הספר "אור קודר" מאת אינסה ז'רקוב, בהוצאת "ספרי ניב", הוא מותחן גרפי ופנטזיה  אפלה מרתק, הלוקח את הקוראים לשנת 2038 ומתרחש בעיר העתיקה, יפן, לעולם שבו יצורי האופל חיים לצד בני האדם, אך השקט מופר לא מעט פעמים.

ראימונד הונג, מפקד יחידה מספר 1 בארגון ששומר על הסדר בין הצדדים מנסה לפתור, יחד עם הצוות שלו, תעלומה של העלמות נערים צעירים, הם מגיעים למקום מסתור שבו הם מגלים מציאות אחרת כזו שמאלצת לפעול באמצעים שונים מבעבר.
באמצעות הקריאה בספר ״אור קודר״ תחשפו לעולם שבו תוכלו לבחור בכל צד שתרצו, בין אם זה כוח פיזי של חיית פרא, חיי אלמוות ויוקרה או שתישארו נאמנים למין האנושי. הבחירה היא שלכם...



אינסה ז'רקוב היא מעצבת וציירת גרפית בת 31, בעלת תואר הנדסאי בקולנוע וטלוויזיה ותואר ראשון בתקשורת חזותית. אינסה לקחה את תשוקתה לעולם אנימה ומנגה יפני ויצרה בספרה הראשון "אור קודר" סיפור משלה עם הבזקים מחייה. לאחרונה הספר נכנס לתחרות קומיקס יפני בין-לאומי.



"אור קודר" מאת אינסה ז'רקוב. הוצאת "ספרי ניב", 225 עמודים. מחיר לצרכן 119 ש"ח, להשיג בחנויות הספרים ברחבי הארץ או בחנויות הספרים הדיגיטליות ברשת או באתר ההוצאה  https://nivbook.co.il/.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה