יום שישי, 3 ביולי 2020

ספר ילדים חדש: בובי הדשא של סבתא לולי


ספר ילדים חדש:

בובי הדשא של סבתא לולי מאת שרה שלו




"בֻּבֵּי הדשא של סבתא לולי" מאת שרה שלו בהוצאת "ספרי ניב" הוא ספר ילדים מקסים ומקורי, המספק הצצה לעולם של הנבטה וגידול צמחים מחומרים המצויים בכל בית: זרעים מהמזווה וגרוטאות צבעוניות לקישוט, מגשיות ומכלי התזה. בעזרת הספר גם ילדיכם יוכלו לגדל בובֵּי דשא ולעצב את שערם כאוות נפשם אין-ספור פעמים.
בעזרת הספר תמצאו עיסוק מהנה שמאפשר לתת לילדיכם ביטוי יצירתי-אומנותי ולנצל את שעות הפנאי כראוי.
שׁוּב הִתְמַלְּאָה הַמִּרְפֶּסֶת בְּרָאשִׁים יְרֻקִּים וְעַלִּיזִים: חֶלְקָם בַּעֲלֵי שֵׂעָר חָלָק, וַאֲחֵרִים מְתֻלְתָּלִים וּמְקֻרְזָלִים; חֶלְקָם בַּעֲלֵי שֵׂעָר דָּלִיל, וַאֲחֵרִים בַּעֲלֵי שֵׂעָר סָמִיךְ; חֶלְקָם בַּעֲלֵי שֵׂעָר קָצָר, וַאֲחֵרִים בַּעֲלֵי שֵׂעָר אָרֹךְ. "כֻּלְּכֶם יָפִים בְּעֵינַי!" לָחֲשָׁה סָבְתָא לוּלִי. (מתוך הספר)
שרה שלו, אשת חינוך ותיקה, תושבת חיפה, היא בעלת תואר B.A בפסיכולוגיה ובאומנות ותואר M.A  בחינוך וכיום חברה בסטודיו לציור. תחביב ראשי הדשא סחף את תלמידיה, והם הכינו ומכרו ראשי דשא, שפדיונם בקופת הכיתה שימש למימון טיולים כיתתיים ולמטרות נוספות. שרה "חטאה" בכתיבת שירים, מחזות לילדים וסיפורים, אשר שימשו לעבודתה כמורה, אך נשארו במגירה. "בֻּבֵּי הדשא של סבתא לולי" הוא ספרה הראשון הרואה אור בדפוס.

"בֻּבֵּי הדשא של סבתא לולי" מאת שרה שלו. צילומים: שרה וגלית שלו. הוצאת "ספרי ניב", 21 עמודים. מחיר לצרכן 64 ש"ח, להשיג בחנויות הספרים הדיגיטליות ברשת או באתר ההוצאה  https://nivbook.co.il/.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה