יום רביעי, 1 ביולי 2020

ספר חדש: “לא יכול לאהוב יותר”


ספר חדש:

"לא יכול לאהוב יותר" מאת דנה שניידר




"שום דבר שתגידי לא ישנה את דעתי. זוהר, אני לא רוצה להגיד את זה ככה אבל את פשוט דוחפת אותי לזה. תקשיבי לי טוב עכשיו." אני מסתובבת אליו לאט, עיניי פוגשות את מבטו הקשה. פניי שטופות דמעות אבל זה לא משפיע עליו בכלל – זיע לא נע בפניו. "זה או 'זה' או אני. הבחירה שלך." אני מביטה בו ויודעת שכבר בחרתי ובא לי למות. (מתוך הספר)

"לא יכול לאהוב יותר" מאת דנה שניידר, בהוצאת "ספרי ניב", הוא רומן נוגע ומרגש, המביא את סיפורה של זוהר, שבעלה מציב בפניה אולטימטום: לוותר על הריון רביעי לא מתוכנן או שהוא עוזב את הבית. הבחירה מכריעה אותה וזוגיות של עשרים שנים מסתיימת בשבר גדול.

זוהר, אוצרת תערוכות היסטוריות, מוצאת את עצמה בגיל 40 מגדלת כמעט לבדה שלוש בנות, נאבקת בכאב ההחלטה שלה, בזיכרון הזוגיות שנכשלה ובשאיפה לעצמאות. פגישה אקראית עם אביחי,  קצין בכיר בצה"ל, משנה שוב את חייה.

לא יכול לאהוב יותר הנקרא בנשימה עצורה, נע בציר בין האישי ללאומי, בין ההקרבה שכרוכה בהורות וב'קרביות' הצבאית, דרך הרצון לחזור לתשוקת נעורים ולשקם את הנפש עם שכרון הגוף.

"לא יכול לאהוב יותר" הוא ספר ביכוריה של דנה שניידר, ילידת תל אביב 1976, בוגרת תואר ראשון ביחסים בינלאומיים ומזרח אסיה מהאוניברסיטה העברית בירושלים, ותואר שני ביחסים בינלאומיים מהמכון ללימודי דמוקרטיה, אוניברסיטת ווסטמינסטר, לונדון.

"לא יכול לאהוב יותר" מאת דנה שניידר. הוצאת "ספרי ניב", 194 עמודים. מחיר לצרכן 78 ש"ח, להשיג בחנויות הספרים הדיגיטליות ברשת או באתר ההוצאה  https://nivbook.co.il/.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה