יום רביעי, 1 ביולי 2020

ספר ילדים חדש: אלה עוברת לארץ אחרת


ספר ילדים חדש:

אלה עוברת לארץ אחרת מאת טל סינטוב




"אלה עוברת לארץ אחרת" מאת טל סינטוב, בהוצאת ספרי ניב, הוא ספר ילדים מקסים המביא את סיפורה של הילדה אלה שעוברת לארץ אחרת, רחוקה וזרה. אלה משתפת את הקוראים בהרפתקה החדשה שלה, מספרת איך הכירה חברים וכיצד למדה שפה ומנהגים חדשים. למרות החששות והקשיים המעבר היה רצוף חוויות וזיכרונות בלתי נשכחים.

"אֵלָה, הִגִּיעַ הַיּוֹם לֶאֱרֹז מִזְוָדָה," קוֹלָם שֶׁל אִמָּא וְאַבָּא נִשְׁמָע. "מָחָר כֻּלָּנוּ יוֹצְאִים לְהַרְפַּתְקָה חֲדָשָׁה." "כֵּן, אַבָּא צָרִיךְ לַעֲבֹד בְּחוּץ לָאָרֶץ שְׁנָתַיִם, וַאֲנִי וְאִמָּא נַעֲשֶׂה כֵּיף בֵּינְתַיִם.

סיפורה האותנטי של אלה יכול לסייע במעבר של ילדים רבים לארץ זרה בעקבות עבודה או לימודים של הוריהם ולהפחית את חששותיהם הטבעיים. הספר שם דגש בכך ששינוי או מה שנראה כמכשול המלווה בחשש טומנים בחובם הזדמנויות וחוויות חיוביות רבות.

טל סינטוב עוסקת בהוראה ובחינוך. טל ובִתה אלה כותבות יחד ספרים השאובים מהחוויות שהן עוברות. "אֵלָה עוֹבֶרֶת לְאֶרֶץ אַחֶרֶת" הוא ספר הביכורים שלהן.

לאורך כל הספר מתכתב הטקסט עם האיורים המקוריים, הנפלאים והססגוניים של בר פביאן שמאירה בשלל צבעים את הסיפור ומוסיפה לייחודיות שלו.

"אלה עוברת לארץ אחרת " מאת טל סינטוב. איורים: בר פביאן. הוצאת "ספרי ניב", 23 עמודים. מחיר לצרכן 60 ש"ח, להשיג כספר מודפס או דיגיטלי בחנויות הספרים הדיגיטליות ברשת או באתר ההוצאה  https://nivbook.co.il/.  





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה