יום שני, 13 ביולי 2020

ספר חדש: איש המעלית


ספר חדש:

איש המעלית מאת יוסי אמרוסי

סיפורים קצרים



"איש המעלית" מאת יוסי אמרוסי בהוצאת "ספרי ניב" הוא קובץ נפלא של 21 סיפורים קצרים העוסקים באנשים ועל רגעי החיים. החוט המחבר בין הסיפורים השונים נדמה חמקמק – מה הקשר בין הרוכלת התאילנדית לנגן הבנג'ו האמריקאי, בין פועלת הבניין הוייטנאמית ובין הזוג הישראלי הצעיר, בין הלום הקרב לאיש המעלית ההודי? מסתבר שכולנו דומים. לא משנה באיזה חלק של העולם אתה גר, באיזו תרבות ועל אילו ערכים גדלת – כולנו אנשים שפשוט מחפשים אושר, אהבה, שלווה, חופש. לפעמים מוצאים, לעיתים לא.

"הוא אהב את תעוזתה, את העובדה שהייתה מוכנה לשאת את מחיר החשיפה. בדיוק ההפך ממנו – הוא לעולם לא היה מעז לעשות דבר כזה". (קטע מהסיפור "המטריה שבפארק")

יוסי אמרוסי יליד צפת, מתגורר בנס ציונה, בכיר לשעבר בשירות הביטחון הכללי, וכיום כותב, מרצה ויועץ בענייני טרור ולחימה בטרור. שנים ארוכות המתין לו בשקט חיידק הכתיבה, עד שפרץ בשנים האחרונות.
יוסי אמרוסי: "תוצאות הכתיבה שלי מונחות כאן לפניכם באהבה רבה. אם גרמתי לכם לעלעל בספר, להתעכב על משפט או שורה, או אם זכיתי וקראתם את כולו עד המילה האחרונה – זה שכרי".


"איש המעלית – סיפורים קצרים" מאת יוסי אמרוסי. הוצאת "ספרי ניב", 130 עמודים. מחיר לצרכן ספר מודפס 76 ₪ או עותק דיגיטלי 40 ₪. להשיג בחנויות הספרים הדיגיטליות ברשת או באתר ההוצאה  https://nivbook.co.il/.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה