יום חמישי, 17 בינואר 2019

ספר ילדים: אני רוצה להיות אסטרונאוט



סדרה חדשה לילדים: "אני רוצה להיות"

בואו להכיר את בעלי המקצועות המיוחדים והמרתקים ביותר בעולם!

אני רוצה להיות אסטרונאוט מאת אנדו טווין ולוסי מ. ג'ורג'





"אני רוצה להיות אסטרונאוט" מאת אנדו טווין ולוסי מ. ג'ורג', בהוצאת "דני ספרים"  הוא ספר לילדים בסדרת "אני רוצה להיות".

האסטרונאוטים ג'ני, צ'ן וקים יוצאים למשימה בתחנת החלל. צוות התחנה כבר ממתין להם, ואיתו גם רובי הרובוט. אבל לפתע מתקלקל הרובוט ומתחיל לעשות בלגן ברחבי התחנה. האם ג'ני תצליח לתקן אותו?

ספר נוסף בסדרה: אני רוצה להיות כבאי.

לגילאי 3-6.


"אני רוצה להיות אסטרונאוט" מאת אנדו טווין ולוסי מ. ג'ורג'. מאנגלית: חגי ברקת. הוצאת "דני ספרים", עמודים לא ממוספרים. מנוקד. מחיר לצרכן 68 ש"ח. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה