יום שני, 14 בינואר 2019

סדרת פנטזיה חדשה: ארלו פינץ'



סדרת פנטזיה חדשה: ארלו פינץ' מאת ג'ון אוגוסט

ספר ראשון: בעמק האש






                                                                      


ארלו התבונן סביב, ובכל מקום ששלח אליו את מבטו הקיר נעלם, חושף יער שטוף אור ירח. רק המיטה נשארה, ומסגרת החלון שמבעדה ראה את הנערה. העולם בצד של הנערה נצנץ בזהרורי כסף, אדום וזהב, כמו ארמון עשוי מעלי שלכת. היא העיפה מבט הצידה. מישהו עמד להגיע אליה. מילותיה נאמרו בלחש ובדחיפות: "אם אני יכולה לראותך, אף הם יכולים לראותך. אתה בסכנה. היזהר והישמר, ארלו פינץ'".

"ארלו פינץ' בעמק האש" מאת ג'ון אוגוסט בהוצאת "דני ספרים" הוא ספר פנטזיה מרתק וקסום לבני נוער, ראשון בסדרת "ארלו פינץ'".

ארלו פינץ' בסך הכול חשב שלהיות שומר-יער פירושו ללמוד דברים כמו כישורי הישרדות, איך לקשור חבל ואיך להקים מדורה. אך כשהוא מגיע לעיירה הקטנה פָּיין מאונטן, קולורדו, ארלו לומד במהרה שמדובר בהרבה יותר מזה. חבריו החדשים אינדרה והנרי ווּ מלמדים אותו כיצד לרתום לצרכיו את כוחות הקסם הפראיים הזולגים מתוך היער הארוך – ממלכה מקבילה של פלאות וסכנות.

תחילה עליו לשלוט ביכולות הבסיסיות, כמו הבזקות, הרעמות וזיהוי יצורים על-טבעיים. אבל ארלו פינץ' הוא לא שומר-יער רגיל, ואלה אינם זמנים רגילים. כוח קדום ואפל מאיים על העולם האמיתי... העולם שלנו. ארלו נקרא למלא את ייעודו ונאלץ להתמודד עם מכשולים מסוכנים ורבי עוצמה המעמידים למבחן את כל הערכים הבסיסיים המהווים את שבועת שומרי-היער: נאמנות, אומץ לב, נדיבות ואמת.

ג'ון אוגוסט הוא סופר ותסריטאי האחראי לכמה סרטים שוברי קופות כמו "צ'רלי בממלכת השוקולד" ו"המלאכיות של צ'רלי". הוא נולד וגדל בבולדר, קולורדו, והיום חי עם משפחתו בלוס אנג'לס.

"ג'ון אוגוסט ברא בכישרון רב עולם מופלא ומסתורי, והוא משליך פנימה את הקוראים החווים הכל ממש לצדו של ארלו..."  Booklist

"כמו סדרות פופולריות אחרות כמו 'פרסי ג'קסון', זוהי סדרת פנטזיה מצוינת עם דגש חזק על ידידוּת ועל דמויות נהדרות."  School Library Journal

"הרפתקה מענגת, גדושה בקסם ובדמיון. ג'ון אוגוסט הוא בהחלט אשף בסיפור סיפורים."  רנסום ריגס, מחבר רב המכר "המעון של מיס פרגרין לילדים משונים"

"ארלו פינץ' בעמק האש" מאת ג'ון אוגוסט. מאנגלית: דנה ג. פלג. הוצאת "דני ספרים", 287 עמודים.  מחיר לצרכן 84 ש"ח. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il           





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה