יום שלישי, 15 בינואר 2019

ספר שירה חדש: מילים של מחשבה



ספר חדש:

מילים של מחשבה מאת עמרי דן






"מילים של מחשבה" מאת עמרי דן בהוצאת "ספרי ניב" כולל בתוכו סיפורים, משפטים וקטעים קצרים בהם מסר אישי מהכותב, תחושות, תובנות ולקחים ממהלך חייו.

אם אתם רוצים עצירה נעימה במהלך היום, הספר "מילים של מחשבה" הוא הכתובת. מדובר בספר קצר, בן 106 עמודים סה"כ בו כל אחד מהקטעים עלול להעלות על פניכם חיוך קטן או זיכרון ישן על רגעים מהחיים שכולנו מכירים.

הקטעים השונים עוסקים בנושאים מגוונים כמו: אהבה, עסקים, משפחה, חלומות ואף אלוהים. רובם נכתבו על כוס קפה בנקודות זמן שונות, בשלוש השנים האחרונות.

"יש שיחות שאינן אורכות יותר מעשר דקות, אך ההכנה הנפשית אליהן היא נצח. כך לדוגמה, כשנפרדתי בעבר מנשים או כשידעתי שהפרידה קרבה ובאה   המילים "אני רוצה לדבר", קיבלו לפתע משמעות של זמן" (מתוך הספר).

את אוגדן המחשבות הזה תוכלו לקרוא בשעה ולא יותר. הוא קצר כאמור, לא מסורבל ובעיקר נגיש. אך בדומה לאותן שיחות שבהן לזמן אין משמעות, ייתכן כי, השעה הזו לא תסתיים בקרוב. אלו הן בעצם "מילים של מחשבה". 

מדובר בספר הביכורים של עמרי דן (24). "הוא מגיע בזמן, לא מוקדם לא מאוחר בדיוק ברגע הנכון". עמרי יזם, מרצה לתקשורת ולפיתוח אישי, וכותב בשעות הפנאי וכפי שמתאר את עצמו - לא כבש בינתיים גבעות והרים ,וּודאי לא עשרות אלפי עוקבים... בארגז הכלים שלו, רק כמה אנשים מיוחדים ורגעים".

"מילים של מחשבה" מאת עמרי דן. הוצאת ספרי "ניב". 106 עמודים, מחיר לצרכן 69.90 ש"ח. להשיג בחנויות הספרים המקוונות במהדורה מודפסת או דיגיטלית.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה