יום חמישי, 10 בינואר 2019

ספר ילדים: יש לי נמר בחדר



ספר ילדים חדש:

יש לי נמר בחדר מאת שירה גודמן






"אמא יצאה לבית קפה עם החברות שלה והשאירה אותי עם אבא.."

"יש לי נמר בחדר"  מאת שירה גודמן, בהוצאת "דני ספרים" הוא סיפור משעשע ושנון על פחדים, על חילופי תפקידים ועל הגבולות הלא ברורים שבין מציאות לבין דמיון.

אבא ובן מתכוננים לבלות ערב נעים ביחד: הם מכינים ארוחת ערב פרועה, משחקים בדמקה סינית ועושים תחרות מי יצליח לעמוד יותר זמן על הראש. אבל כשמגיע הזמן ללכת לישון, מחכה להם הפתעה..

את הספר מלווים איוריה הצבעוניים והמקסימים של דניאל פלג, בוגרת 'בצלאל', שתמיד חלמה למצוא נמר בחדר, אבל בינתיים היא מסתפקת בחתולה. באיוריה היפהפיים הוסיפה לסיפור פרשנות משלה.


"יש לי נמר בחדר" מאת שירה גודמן. איורים: דניאל פלג, הוצאת "דני ספרים", 24 עמודים. מנוקד. מחיר לצרכן 78 ש"ח. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il       





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה