יום רביעי, 2 בספטמבר 2020

ספר ילדים חדש: פאפי ג'ירפי

 ספר ילדים חדש:

פאפי ג'ירפי מאת רחל טולדנו

סיפור על קבלת השונה




 

בקרחת היער קולות רמים נשמעים. התכונה רבה, כולם מתכוננים: ארי האריה, נמי הנמר, שולי השועל, זאבי הזאב ודובי הדב. כולם יחדיו עובדים, זה לזה עוזרים. הם מארגנים מסיבה, והמלאכה, אוי, כה רבה: י לערוך את השולחנות, לקטוף פרחים, לפרוס את העוגות ועל העץ הגבוה לתלות בלון, הרי היום יום הולדת לפילו הפילון.

 

"פאפי ג'ירפי" מאת רחל טולדנו בהוצאת "ספרי ניב" הוא ספר ילדים מקסים, סיפור על חברויות בין חיות היער, על נידוי של חיה אחת רק בגלל שהיא שונה, ועל מה שמתרחש בדרך כשלבסוף מחליטים לקבל אותה לחבורה.

 

"הוּא מֵצִיץ מִבֵּין הָעֲנָפִים וְרוֹאֶה שֶׁכֻּלָּם מִתְרוֹצְצִים. הוּא רוֹצֶה לָצֵאת וְלַעֲזֹר לִתְלוֹת אֶת הַבָּלוֹן, גַּם הוּא מִתְרַגֵּשׁ מִיּוֹם הַהֻלֶּדֶת שֶׁל חֲבֵרוֹ הַפִּילוֹן. אַךְ פָּאפִי חוֹשֵׁשׁ שֶׁאִם אוֹתוֹ יְגַלּוּ, שׁוּב יַשְׁפִּילוּ אוֹתוֹ, שׁוּב יִתְעַלְּלוּ." (מתוך הספר)

 

לאורך כל הספר מתכתב הטקסט עם האיורים המקוריים, הנפלאים והססגוניים של ילנה סוורדלוב, שמאירה בשלל צבעים את הסיפור ומוסיפה לייחודיות שלו.

"פאפי ג'ירפי" הוא ספר ביכוריה של רחל טולדנו.

 

"פאפי ג'ירפי" מאת רחל טולדנו. איורים: ילנה סוורדלוב. הוצאת "ספרי ניב", 21 עמודים. מחיר לצרכן 64 ש"ח, להשיג בחנויות הספרים הדיגיטליות ברשת או באתר ההוצאה  https://nivbook.co.il/.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה