יום שני, 7 בספטמבר 2020

ספר ילדים חדש: "זוזו מחליפה בגדים"

 

 

ספר ילדים חדש:

"זוזו מחליפה בגדים" מאת יעקב אבימור





                                                

 

ספר הילדים "זוזו מחליפה בגדים" מאת יעקב אבימור בהוצאת הספרים "אוריון" הוא סיפור על חברות אמיצה ועל הדרך לקבל את מי שאנחנו. זוזו הזיקית יוצאת להרפתקה משעשעת ומפתיעה. יחד עם חברה הטוב היא מגלה אוצר נפלא וצבעוני שהיה בה כל הזמן. היא לא רוצה להיות כמו כל הזיקיות ולשנות את צבעה בהתאם למקום. היא אוהבת את הצבע האדום ורוצה 'ללבוש אותו תמיד'. היא לא מצליחה, היא מתוסכלת ומה שחשוב הוא שהיא מתמודדת עם  התסכול.

 

הסיפור מעלה שאלות חשובות במוחם של הקטנטנים ואולי גם של המבוגרים שקוראים אותו: האם לקבל את התכונות שנתן לנו הטבע? האם טוב להשתנות?.

 

לאורך כל הספר מעטרים את הטקסט איורים נפלאים וססגוניים של פפה פיינברג שמאיר בשלל צבעים את הסיפור ומוסיף לייחודיות שלו.

 

עו"ד יעקב אבימור (73), נשוי לחנה, אב לארבע בנות וסב לתשעה נכדים, מתגורר במבשרת ציון ומשרדו בתל אביב. הוא נחשב לאחד מעורכי הדין האזרחיים הבכירים בליטיגציה בארץ, ומייצג לקוחות בכל  הערכאות לרבות ובמיוחד בבית המשפט העליון בעיקר בתחום הרשלנות הרפואית והביטוח.

"זוזו מחליפה בגדים" הוא ספרו השלישי והראשון לילדים. לפניו הוציא שני ספרי שירה שכתב למבוגרים: "ועקבותיי אותיר בחול" "ואת לי עוגן". בעקבות ספריו "עקבותיי אותיר בחול" ו"את לי עוגן" הוציא דיסק שבו אומנים שרים את שיריו. המוזיקאים עמוס צימרמן ויובל מרון הלחינו אותם.

את ספרו החדש "זוזו מחליפה בגדים" הוא מקדיש לנכדיו ומעביר להם ולכל קוראיו הוא מסר חשוב: "תגשימו את החלומות שלכם, אל תיכנעו למוסכמות ותהיו מי שאתם, לא משנה מה הסביבה אומרת לכם".

"זוזו מחליפה בגדים" מאת יעקב אבימור. איורים: פפה פיינברג. הוצאת הספרים "אוריון", 40 עמודים, מנוקד. מחיר לצרכן 64 ש"ח. להשיג בחנויות הספרים המקוונות או בחנויות הספרים ברחבי הארץ וכן בחנות ההוצאה בקניון ערי החוף, רחוב סחרוב 19, ראשון לציון ובחנות המקוונת של ההוצאה www.orion-books.co.il.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה