יום שני, 14 בספטמבר 2020

קורונה: המחלה שמשגעת את העולם

 

 

"קורונה: המחלה שמשגעת את העולם"




 

מחקר חדש מטיל את מלוא האחריות של הקורונה על הממשלה הסינית!

הסופר והבלוגר דורון בראונשטיין, טוען בספרו החדש: "הקורונה הינה מזימה אכזרית וחסרת תקדים של ממשלת סין כנגד העולם, במטרה אחת ברורה: לנפץ לרסיסים את כלכלות העולם"

"קורונה: המחלה שמשגעת את העולם" הוא הספר הראשון בעברית המהווה תחקיר יסודי על המקורות האמיתיים של מחלת הקורונה, הכולל את הסיבות הפיזיות - והמטאפיזיות - להגעתה לעולם, את ההשלכות של המחלה על הכלכלה ועל החברה ואת השפעתה של התקשורת - ובעיקר של הרשתות החברתיות - לעוצמתה של המחלה.

הספר חוקר לעומק גם את תיאוריות הקונספירציה השונות שנקשרות למחלה הזאת (כולל בפרק העוסק בשאלה אם הקורונה הונדסה במכון ווהאן לווירולוגיה בעיר ווהאן בסין, או שאכן הגיעה מעטלפים). לדברי המחבר: "ביוני 2019 נסעתי לטיול ארוך בסין ואחרי כחצי שנה העולם כולו נטרף - אין דרך אחרת לתאר את זה - בעקבות הקורונה. כמי שהיה בסין, מקור המחלה לכל דבר, רק כחצי שנה לפני התפרצותה העולמית, שמתי לי למטרה לחקור את הנושא הזה. בנוסף, שניים מחבריי הטובים נדבקו בה וסבלו ממנה מאוד. לדעתי האישית, הקורונה לא הגיעה מעטלפים או מהפנגולין אלא הונדסה, הלכה למעשה, במעבדה במכון ווהאן לווירולוגיה מטעם השלטונות הסיניים, וזאת במטרה למוטט את כלכלות העולם - ובראשן ארצות הברית, האויבת המושבעת וארוכת השנים של סין, ובכך להוכיח את היכולות של סין. אני משוכנע שימים יוכיחו שאני צודק, ובספר אני מסביר על כך - ועל נושאים קריטיים אחרים הקשורים למחלה והשלכותיה - בהרחבה."

פרק נרחב בספר מוקדש לקשר של דונלד טראמפ - והיחסים המורכבים שלו עם ממשלת סין - ולהיווצרות המחלה מלכתחילה, להתפשטותה המהירה ולהשלכותיה הפוליטיות על העולם כולו. "דונלד טראמפ, נשיא ארצות הברית, הטיל סנקציות כלכליות קשות מאין כמוהן בעיקר בשנים 2018 וב-2019 נגד סין, חיזק את מלחמת הסחר שבין ארה"ב לסין ותמך בהפגנות של אזרחי הונג-קונג נגד ממשלת סין, ועל כן, בין היתר, ממשלת סינית כעת נוקמת."

בפרק אחר טוען בראונשטיין ש: "רק שישה ימים לאחר שבכירים בממשלה הסינית הבינו בוודאות שסין עומדת בפני מגיפה, הם לא מנעו כלל וכלל אירוע המוני שיתקיים בעיר ווהאן וכלל אלפים רבים של אנשים. למעשה, רק ביום השביעי מאז ההבנה של אותם בכירים סיניים, שהם עומדים הלכה למעשה לפני מגיפה, עדכן נשיא סין את הציבור על כך. נגיף הקורונה הועבר בכוונה תחילה מעטלף לאדם במעבדה שבמכון ווהאן לווירולוגיה, אחר-כך אותו אדם הסתובב בווהאן והדביק רבים. רבים מאמינים בתוקף, ואני מסכים איתם, שמעולם לא נמכרו עטלפים בשוק לחיות בר בווהאן."

"קורונה, המחלה שמשגעת את העולם": https://tinyurl.com/y54l2ehh 90 ₪

להשיג בבלעדיות באינדיבוק.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה