יום שני, 14 בספטמבר 2020

ספר חדש: חיים, הצלחה ונדל"ן

 

ספר חדש:

חיים, הצלחה ונדל"ן מאת אלכסיי מולצ'נוב




 

באמצעות הספר "חיים, הצלחה ונדל"ן  - איך להשקיע נכון ולחיות בביטחון" מאת אלכסיי מולצ'נוב בהוצאת "ספרי ניב" תוכלו לגלות איך לחיות בעוצמה ובאושר כמו שמגיע לכם; תקראו את 91 כללי ההצלחה בכל התחומים בחיים: אישי, עסקי/קריירה וזוגיות; תלמדו כיצד לבחור בהשקעה טובה ומתאימה למטרה שלכם; תקראו מהם כללי השקעה של מנצחים וכיצד לצמצם את סיכוני ההשקעות שלכם; סודות הנדל"ניסטים על עסקאות "אקזיט" בעלות תשואה שנתית דו-ספרתית; כיצד להשקיע בהצלחה עם הון עצמי נמוך ולקבל את כל הכלים לשליטה/לניהול נכסים ולבניית הכנסה פסיבית. תקראו גם איך לתכנן, לחלק ולבנות משרד כדי להשכיר מהר ובמחיר טוב ופרק מיוחד עוסק בקורונה ונדל"ן עסקי בישראל.

 

אלכסיי מול'צנוב, נשוי באושר לסבטלנה ואבא לשלוש בנות מקסימות: ליאורה, מאיה ומישל. הוא מהנדס חשמל ומחשבים (תואר שניBGU ) , איש עסקים, יועץ נדל"ן, משקיע ומאמן. אלכסיי מייסד ומנכ"ל חברת RECOM מהמובילות בתחום  של שיווק משרדים (מכירה/קנייה) במרכז הארץ, אשר עוזרת לאלפי בעלי עסקים להיות יעילים יותר.

 

אלכסיי עבר דרך חיים מרשימה ומעשירה - מעלייה מברית המועצות לשעבר וסיום תואר שני בארץ, דרך הנהלת מחלקה בהיי-טק ועד להיותו הבעלים של חברת נדל"ן מובילה אשר חרטה על דגלה לעזור ללקוחותיה בהגדלת הון ובבניית עצמאות כלכלית. את הידע והניסיון הרבים שלו הוא רוצה לחלוק איתכם. www.recom.co.il

 

״נדל״ן וחופש כלכלי תמיד נשמע כמו משהו ששייך לאנשים ממש מוכשרים! אני מציע לכם לקרוא את הספר של אלכסיי ולהבין שפשוט כל אחד יכול!״ - ניר דובדבני, המנטור המוביל בישראל למקסום מכירות ועסקים

״מעניין, מחכים ובעיקר מלמד״. - מוטי ויזל, מייסד ומנכ״ל חברת  VCELL, מומחה ומרצה בתחום שיווק נדל"ן .

 

"חיים, הצלחה ונדל"ן  - איך להשקיע נכון ולחיות בביטחון" מאת אלכסיי מולצ'נוב. הוצאת "ספרי ניב", 263 עמודים. מחיר לצרכן 117 ש"ח, להשיג בחנויות הספרים הדיגיטליות ברשת או באתר ההוצאה  https://nivbook.co.il/.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה