יום ראשון, 17 במאי 2020

ספר חדש: ללא סימנים מקדימים


ספר חדש:

ללא סימנים מקדימים 

מאת יעקב שדה



 "ללא סימנים מקדימים" מאת יעקב שדה בהוצאת "ספרי ניב" הוא קובץ סיפורים, שגיבוריו, רובם ככולם, מוצאים את עצמם עומדים בפני תפניות מפתיעות בשגרת חייהם ונאלצים להתמודד איתן, כל אחד בדרכו:
קבלן שיפוצים חושף תגלית מדעית מרעישה שמזעזעת את שגרת חייו; בן צעיר מתקשה להתמודד עם הפריחה המאוחרת של אימו; יוצא צבא נתקף בחוויות עבר קשות ברגע הכי פחות צפוי; בני זוג מופתעים כשאיש שירות הביטחון דופק בוקר אחד על דלת ביתם; צלם חובב חוטף את הלם חייו במהלך סדנת צילום – אלה הם כמה מגיבורי הסיפורים בספר זה.

"החלטתי לארגן לעצמי תקלה, כזו שתשאיר אותי בריא לחלוטין, למעט היכולת לירות באקדח. החלטתי לחתוך לעצמי את אצבע ההדק," אמר בן. "אתה? בעצמך?" פערתי את פי בהפתעה. "בוודאי, בעצמי. הרי לא יכולתי לתת את התפקיד לאף אחד, הוא היה עלול לספר שזו הייתה תאונה מזויפת. ידעתי שליפנים יש מנהג לחתוך לעצמם את הזרת כאות נאמנות. אם הם יכולים, אז לחתוך את אצבע ההדק לא צריך להיות הרבה יותר קשה, ובכלל, הייתי על סף ייאוש ולא ראיתי אפשרויות אחרות." (מתוך הספר)

יעקב שדה מומחה לרובוטיקה ובינה מלאכותית, עוסק שנים רבות בתעשיית ההיי-טק כמהנדס ויזם. ספרו הראשון, "האוצר הנעלם", ספר הרפתקאות לנוער, יצא בהוצאת גיזת בשנת תש"ך. "ללא סימנים מקדימים" הוא ספרו השני.

"ללא סימנים מקדימים" מאת יעקב שדה. הוצאת "ספרי ניב", 302 עמודים. מחיר לצרכן 76 ש"ח, להשיג בחנויות הספרים הדיגיטליות ברשת או באתר ההוצאה  https://nivbook.co.il/.


תגובה 1:

  1. הסיפורים לעתים משעשעים ולעתים עצובים, אבל בכל המקרים כתובים בלשון קולחת ומפתיעים בסיומם.
    ספר חביב שהתאים לימי הקורונה כמו כפפה ליד.

    השבמחק