יום ראשון, 10 במאי 2020

ספר חדש: שדים ושלדים בארון הקודש


ספר חדש:

שדים ושלדים בארון הקודש מאת שולה יקר



"את מתעוררת בוקר אחד ומגלה שהשנים עברו בלי משים ולא התרחשו בהן אירועים משמעותיים בחייך. חיים חסרי תכלית, חסרי טעם, חסרי מטרה... פשוט חסְרֵי. ואז את שמה לב לעובדות שנשכחו ולא נתת את דעתך עליהן בחיי היום-יום השגרתיים והחדגוניים. סיפור חיים ועובדות שיכולות בנקל לגעת בכל אישה בכל גיל בעולם הגדול. את מתכננת חיים מסוימים במסלול מסוים, כמו טיסה על טייס אוטומטי, ואז החיים מזמנים לך הפתעה שלא ציפית לה, ומסיטים אותך לנתיב אחר, למסלול שאינך מכירה, שאינך יודעת אפילו שהוא קיים עד שאת נתקלת בו, והכול חדש לך, ואת לא יודעת איך בדיוק להתנהג, ומנסה ללמוד אותו מההתחלה כי לא תכננת אותו..." (מתוך הספר)

"שדים ושלדים בארון הקודש" מאת שולה יקר, בהוצאת ספרי ניב, הוא רומן מרתק המתאר מערכת יחסים רגשית, יצרית, טעונה, מרתקת, סוחפת, מורכבת ומלאת ניגודים וחיבוטי נפש.
שירה, מורה בתיכון ואימא לשלושה ילדים בגירים, חיה לצד בעלה ללא קשר, יחסים, שיג או שיח. החיים עוברים ליָדה מכוח ההתמד. בשנותיה הבוגרות היא מכירה את תום, עלם צעיר, ומנהלת איתו מערכת יחסים הכוללת חום, אהבה ומין - שלמענם היא שוברת את המוסכמות. לאחר שלוש שנים תום מתוודה על אהבתו אליה, ושירה מסיימת את הקשר בלב כבד בשל חששה מתלותו בה.
בשיטוטיה בצ'ט, שירה מכירה אדם המציג את עצמו כרב, פילוסוף ופרופסור באחת האוניברסיטאות בלונדון. הגבר נשוי ואב לילדים קטנים, מתגורר באנגליה ומבקש להכיר אישה חכמה ומעניינת למטרת "שיגולי בינה". האם ייפגשו השניים, ומה יעלה בגורל הקשר?
"יד קוסמית נעלָמָה מזמנת לי בחור צעיר, ומאוחר יותר אותה יד מכוונת אותי לפגישה גורלית עם רב. לא פחות ולא יותר. מישהו צוחק עליי שם למעלה... מי הבא בתור? נזיר בודהיסטי ממנזר שאולין שבסין הרחוקה?" (מתוך הספר)
שולה יקר (קומיש), אם לשתי בנות ובעלת תואר שני בחינוך, עבדה 35 שנה כגננת. זהו ספרה הראשון.

"שדים ושלדים בארון הקודש" מאת שולה יקר. הוצאת "ספרי ניב", 583 עמודים. מחיר לצרכן 80 ש"ח, להשיג כספר מודפס או דיגיטלי בחנויות הספרים הדיגיטליות ברשת או באתר ההוצאה  https://nivbook.co.il/.  




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה