יום שישי, 8 במאי 2020

ספר חדש: דייטינג


ספר חדש:

דייטינג מאת יורם רוזנשטיין



"עשיתי דייטינג עם הדייטינג וקיבלתי 1000 דייטים, מה עושים עם כל העושר הזה? לחצתי GET ובשנייה קסומה היא ירדה לעולמי. אפשרתי לה להשלים עיגול מלא! פששש, אני חלק מהציוויליזציה, יש לי אפליקציה, עולם הדייטינג נפתח בפני, רגע חשוב ומכונן בחיי, אז מה עושים עכשיו? אני רוצה לייקים, דייטים, אקשן!
"דייטינג" מאת יורם רוזנשטיין בהוצאת "ספרי ניב" הוא  מעין כרטיס כניסה לעולם הדייטינג על כל גווניו, לעולם שבו מושגים ותקשורת יכולים להיות התנסות חווייתית, הזויה, מאתגרת, וגם פתח והזדמנות להגשמת חלומך. זאת לצד רומן מרומם הצומח ומשקף אכזבות, פגיעות, ופסקי זמן להתבוננות. הספר מגוון ויוצא דופן בהסתכלותו על עולם הדייטיג העכשווי. יש שיאמרו שהוא גם מנחם, מעודד, מקנה ידע והשראתי עבורך.
הספר מיועד לנשים וגברים בקבוצת גיל 18-120 שמבקשים לעצמם אהבה, קשר, חברות או כל סמנטיקה של איפיון הקשר הבין זוגי. הספר מבטא ומתייחס לתהליך והדרך הנכונה לבניית הפרופיל האישי שלך ומדגיש את האספקטים הנכונים לבניית תיאור העצמי שלך ואת המתבקש מהגבר או האישה שהם האובייקט, באפליקציה.
דייטינג הינו ספר הביכורים של המחבר יורם רוזנשטיין, איש רב פעלים המעיד על עצמו: "כבר לא ילד, ויש לי חלום בשניים, לצד קריירה בעולם הקוסמטיקה, קריירה ארוכה והתנסות רבת שנים כמטפל הוליסטי, מצוי בעולם הרוח, היוגה, המדיטציה, הקבלה והזן. ספורטאי בגנים ורוכב כביש שחרש מיילים רבים, היודע לקבל את עצמו ואת זולתו כאשר נתינה וחיבוק הם דרכו. מנטור לחשיבה יוצרת, בונת ערך ומשמעות... לאלה הבאים לפתח דלתו."
יורם רוזנשטיין: "עולם הדייטיג רווי בעשרות אלפי נשים וגברים בעלי אישויות וצרכים שונים שמגיעים מרקעים חברתיים שונים, ולכולם משותף הרצון לקשר עם המין השני. התהלכים עשויים להיות מייגעים ומייאשים, לצד חוויות חיים יוצאי דופן בחיוביותם ובמקביל לאכזבתם, לצד היכרויות שמשאירות חותם לקשר בעל win win ואינטרס משותף. חברתי הווירטואלית בעמוד 122 בפרק - ׳מיכל מפרשנת׳ הינו פרק מלמד/הדרכתי של הנכון והשגוי, בתהליך. הספר כתוב ומסופר מנקודה אישית לי, כמי שהתנסה ומתנסה בעולם ההיכרויות ובעידן זה הקרוי דייטינג ומבוסס על ׳בליינד דייט׳".

"דייטינג" מאת יורם רוזנשטיין. הוצאת "ספרי ניב", 137 עמודים. מחיר לצרכן 78 ש"ח, להשיג בחנויות הספרים הדיגיטליות ברשת או באתר ההוצאה  https://nivbook.co.il/.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה