יום שישי, 8 במאי 2020

ספר ילדים חדש: יהונתן לא רוצה ללכת לגן


ספר ילדים חדש:

יהונתן לא רוצה ללכת לגן מאת אורית דהן ויצמן




התחלות חדשות, שינויים ופרידות הם מקור ללחצים ולחששות למבוגרים, לא כל שכן לילדים. כל הורה מכיר את הכיווץ בלב שמופיע בבקרים שבהם ילדם חוֹוֶה קושי, עצב או חוויית פרידה שמקשים עליו ללכת למסגרת החינוכית.

"יהונתן לא רוצה ללכת לגן" מאת אורית דהן ויצמן, בהוצאת ספרי ניב, הוא ספר ילדים לילדים ולהוריהם, שנועד לעזור בהתמודדות עם הרגעים הללו. הספר מתאר בצורה ידידותית ומכילה את הנעשה בגן הילדים, המסגרת שהילדים הולכים אליה בכל בוקר, ומתאר את ההנאות בשהות בו. הקריאה בו תספק לכם ולילדיכם זמן איכות רגשי-חווייתי.

"בֹּקֶר חָדָשׁ מַגִּיעַ, הַשֶּׁמֶשׁ בַּמָּרוֹם, וְאִמָּא שׁוּב מְעִירָה אֶת יְהוֹנָתָן. צָרִיךְ לְהִתְכּוֹנֵן לַגַּן. יְהוֹנָתָן הַקָּטָן מִתְעוֹרֵר לְאַט וּמִתְמַתֵּחַ בְּחֹסֶר חֵשֶׁק. אִמָּא רוֹאָה אֶת הַמַּבָּט הֶעָצוּב בְּעֵינָיו וְשׁוֹאֶלֶת בִּדְאָגָה, "מָתוֹק שֶׁלִּי, מָה קָרָה?" "אִמָּא, אוּלַי אֶשָּׁאֵר אִתָּךְ בַּבַּיִת הַיּוֹם?" עוֹנֶה יְהוֹנָתָן. אִמָּא מְחַבֶּקֶת אוֹתוֹ וְשׁוֹאֶלֶת, "יְהוֹנָתָן, אַתָּה מַרְגִּישׁ לֹא טוֹב?" "לֹא בָּא לִי לָלֶכֶת לַגַּן," עוֹנֶה יְהוֹנָתָן בְּעֶצֶב. (מתוך הספר)
לאורך כל הספר מתכתב הטקסט עם האיורים המקוריים, הנפלאים והססגוניים של הלנה צ'סקה שמאירה בשלל צבעים את הסיפור ומוסיפה לייחודיות שלו.

"יהונתן לא רוצה ללכת לגן" מאת אורית דהן ויצמן. איורים: הלנה צ'סקה. הוצאת "ספרי ניב", 15 עמודים. מחיר לצרכן 59 ש"ח, להשיג כספר מודפס או דיגיטלי בחנויות הספרים הדיגיטליות ברשת או באתר ההוצאה  https://nivbook.co.il/.  






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה