יום שני, 11 במאי 2020

ספר חדש: מקומות ריקים


ספר חדש:

מקומות ריקים מאת טובה זהר



"מקומות ריקים" מאת טובה זהר, בהוצאת ספרי ניב, הוא ספר נפלא הכולל שישה סיפורים קצרים הכתובים מנקודת מבט של אישה. אירועים וסצנות שונים ומגוונים בנושאם, המתארים תמונה אישית ומקורית של "האני-המספרת", המטביעה את חותמה וקולה הנשי על הסיפורים המעוררים סקרנות ותהייה, עד לסופם המפתיע:
הקובץ כולל את חוויותיה כבת לניצולי שואה וכמו כן סיפורים עתידיים שצמחו מתוך המציאות הארצישראלית העכשווית. לעתים קולה של המספרת משמש שופר אזהרה נוקב , ובסיפורים אחרים בולטת הנימה הסרקסטית. סיפור נוסף משתף את הקורא בהתרגשותה הגואה ובמאווייה האימהיים.

"עד אותו לילה, שבו הסטתי את מבטי באחת, מחוץ לרכבת פנימה. מתוך השתקפותי מבעד לזגוגית הרכבת, מראה לו הורגלתי זה מכבר, הצטרפה לצללית פניי, בבואה נוספת - פנים בצלמי ובדמותי, כפי שנראיתי לפני שנים רבות. רוח פרצים משום מקום צמררה את גווי. שפתי התחתונה רעדה. תהיתי אם אין זה אלא חזיון שווא נוסטלגי הרומז על הסתיידות כלשהי במוחי". -  קטע מתוך אחד הסיפורים.

טובה זהר, נולדה וגדלה בתל-אביב. עוסקת שנים בהוראה ובחינוך בני נוער, ובהנחיית קבוצות לכתיבה יוצרת.

"מקומות ריקים" מאת טובה זהר.  הוצאת "ספרי ניב", 53 עמודים. מחיר לצרכן 65 ש"ח, להשיג כספר מודפס או דיגיטלי בחנויות הספרים הדיגיטליות ברשת או באתר ההוצאה  https://nivbook.co.il/.  



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה