יום ראשון, 10 במאי 2020

ספר חדש: הורים – למרות הכל


ספר חדש:

הורים – למרות הכל מאת גד קל



"כל תינוק מתחיל ללמוד - מרגע שיצא לאוויר העולם – ומה שהוא חווה או רואה ושומע, אותו הוא יחקה. חיקוי הוא צורת למידה וההורים הם מודל, הדוגמא, מהם הילד לומד."
רובנו גדלנו והפכנו להיות הורים מבלי שעברנו קורס הכשרה או הדרכה שילמדו אותנו כיצד ראוי או רצוי לגשת למשימה כל כך נכבדה – איך להיות הורה מוצלח. "הורים – למרות הכל מאת גד קל בהוצאת "ספרי ניב" נוגע במה שלכאורה מובן מאליו אולם מהיבט חדש לגמרי, ובמה שמעולם לא זכה להתייחסות או נזנח כבלתי חשוב. הספר פונה ישירות אל ההוויה האנושית על מגוון פניה וקולותיה. גד חושף כאן עוולות חמורות שהורגלנו לראותם כנורמה חברתית - רק משום שבעלי שררה" ברי-סמכא" קבעו אותם עבורנו. לאחר שגילה את האמת שנסתרה מעינינו - נראה שאפשר גם אחרת. הסופר מסתמך רבות על טכנולוגיית למידה חדשה - שטרם זכתה להכרה נרחבת ושואף להדגיש את החיובי שבילד ובאדם על אהבותיו, מאבקיו והתלבטויותיו, תוך מציאת פתרונות הולמים לבעיות לא הישרדותיות המאיימות על קיומו.
גד קל - מורה ומחנך בגמלאות - סופר ויועץ חינוכי. בוגר ביה"ס החקלאי כדורי, שימש כמורה לחקלאות ומחנך במשך 33 שנים. לאחר פרישתו מתחום ההוראה למד והחל לעסוק בייעוץ משפחתי ובריפוי נטורופתי, וכך עלה בידו לסייע למאות ילדים ומבוגרים להבריא ולהשתקם הן מתרופות או סמים והן מחוליים רבים וקשים. זאת מתוך תקווה ועזוז רוחני גדול ומתוך אמונה עזה, מלאת חיות ואופטימיות ברוח האדם באשר הוא וביכולותיו העצמיות לגבור על מכשולים ומצוקות, בעזרת כלים שהסופר ממליץ ללמוד ולהיעזר בהם בכל תחומי החיים.

"הורים - למרות הכל" מאת גד קל. הוצאת "ספרי ניב", 165 עמודים. מחיר לצרכן 79 ש"ח, להשיג בחנויות הספרים הדיגיטליות ברשת או באתר ההוצאה  https://nivbook.co.il/.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה