יום שישי, 8 במאי 2020

ספר חדש: מילים ושתיקות


ספר חדש:

מילים ושתיקות מאת אפרת גל



"את פשוט בורחת", הוא אומר, ואני בולעת את הדמעות. שלא ירגיש, שאני לא ארגיש. התה החם כבר התקרר, ובועז ממשיך: "תוכלי לברוח לאן שתרצי, לכמה זמן שתרצי, אבל מעצמך אף פעם לא תברחי..." "כשאחזור אתקשר," אני ממלמלת, פוחדת שהרסתי עכשיו את כל מה שיכולתי להרוס, בקשר היחידי שהיה משמעותי בחיי, אך גם נמשכת לכוח הזה שלפתע גיליתי בעצמי". (מתוך הספר).

"מילים ושתיקות" מאת אפרת גל בהוצאת "ספרי ניב" הוא רומן מרגש המביא את סיפורה של לילי, ילדה קטנה וביישנית, המחפשת את מקומה בצל הסכסוכים והעוינות שבין הוריה. היא ממעטת במילים ואינה מצליחה לבטא את אשר בלבה, לא ליד הוריה ולא בחברת הילדים ובבית הספר. הרומן עוקב אחר התבגרותה של לילי,  הדרך הפתלתלה שהיא עוברת בחיפוש אחר האהבה, ויכולתה להשמיע את קולה.  
בילדותה היא מחפשת את אהבתו של אביה אך נתקלת בדחייה. היא מוצאת נחמה בדמותה של אימה המוערצת ולומדת לראות את העולם דרך עיניה. כשאביה נפטר, במקביל למלחמת יום הכיפורים ולאווירה הקשה השוררת בארץ, היא בורחת להודו, המקום הכי רחוק שיכלה להעלות על דעתה. היא משאירה מאחור את בועז, החבר שאינו מצליח להבין איך היא יכולה ככה לעזוב אותו ולדחות את אהבתם. לילי ממשיכה לחפש אהבה אך נותרת עם יותר שאלות מאשר תשובות. גם בועז, עובר מסע ודרך פתלתלה משלו. בואו של סאדאת לארץ מבשר על שלום אפשרי, האם גם לילי תצליח להשכין שלום בנפשה ובקשר שלה עם בועז?

"מילים ושתיקות" הוא ספרה הראשון של אפרת גל, חברת קיבוץ מעין צבי, דרמה-תרפיסטית, מדריכה מטעם האגודה לטיפול באומנויות בישראל, מטפלת זוגית ומשפחתית, ומנחה סדנאות

"מילים ושתיקות" מאת אפרת גל. הוצאת "ספרי ניב", 191 עמודים. מחיר לצרכן 79 ש"ח, להשיג בחנויות הספרים הדיגיטליות ברשת או באתר ההוצאה  https://nivbook.co.il/.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה