יום ראשון, 10 במאי 2020

ספר חדש: "הופכת עולמות"


ספר חדש:

"הופכת עולמות" מאת קארין קצב



"הופכת עולמות" מאת קארין קצב, בהוצאת ספרי ניב, הוא קובץ סיפורים מרגש ונוגע. ספר על ילדות פרא, על הרגישים מדי, על נפשות חופשיות, על חיפוש פנימי, על נשמה, על מסע בעולם, על הליכה לאיבוד, על כאוס, על לכלוך, על תכתיבים, על אלוהים, על האנשים הפשוטים, על נשים אמיצות, על זריחות בהודו, על אוקיינוסים של אהבה, על שכונה, על אמא ואבא, על בית, על מנגינת הנדודים, על חלומות ושברם, על מוות, על בני אדם.

"והמים פה ממש צלולים, אולי אפילו בלי כלור, ודרכם אפשר להרגיש בעומק הזכייה ובמשמעות הקסם הזה, הלא מובן בעליל, ולידם אפשר לבחור אם לנוח על מגבת לבנה או לרדת לים לגלוש בסאפ או סתם לנשום רוח יוונית של תחילת נובמבר, לשיר את השמחה על בוזוקי או לפרוש כנפיים ולעוף. כי שום דבר לא תלוי בכלום לא בבני אנוש ולא באהבה שחלפה, לא במספרים ולא בגעגוע. הכול עוד עומד, הלב דופק. השמיים מצפים לאמיצים, אלוהים שותף, השינוי אפשרי, אין-סופי, אינפינטי" (מתוך הספר).

קארין קצב לוקחת את הקורא יד ביד למסע מכושף, צוללת אל המקומות הכי כואבים, סוחפת בהשראה מיסטית, ומאירה את התהליכים שעברה בשנים האחרונות, זהו ספר הביכורים שלה.

"הופכת עולמות" מאת קארין קצב. הוצאת "ספרי ניב", 305 עמודים. מחיר לצרכן 68 ש"ח, להשיג כספר מודפס או דיגיטלי בחנויות הספרים הדיגיטליות ברשת או באתר ההוצאה  https://nivbook.co.il/.  




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה