יום ראשון, 14 באפריל 2019

ספר עידן חדש: "שפת האור



"שפת האור" מאת מיכל טוהר לב




הספר "שפת האור- 69 קודים להתעלות האנושות החדשה" מאת מיכל טוהר לב, בהוצאת ספרי ניב, הוא יצירה אלוהית המאפשרת לקוראים בו לחוות בקריאה את החוויות ביחד עם הידיעה ולנוע ברכות ובהרמוניה בהתרחבות החיים המבקשים מאיתנו להיות במלאנו כ'החיים עצמם'.

הספר אוגד 69 סמלים כשכל סמל נחקר וחושף עולמות מופלאים המתקיימים בנו ואנו בהם. כל חקירה מגלה עוד רבדים על חוקי היקום ועל האחדות שלנו בתנועתנו איתם.

הספר יפתח את הקורא הנע בשבילי החיים להכיר מהם החיים, מהו מוות, סוף, פעימה, נשמה, הוויה, רטט, אור, אנושות, זהב, נפש, גן עדן, מעמקים, ייקומים נוספים, ישויות, אלוהים, ובעיקר את חווית האין סוף הנצחית בגוף אנוש.

מיכל טוהר לב, הילרית ומשנה תודעה. מורידה את "שפת האור" לאדמה. מתקשרת מסרים להתרחבות העידן החדש ולתודעת האחד. מנחה חניכות להתעוררות סלילי הdna  המוארים שלנו באמצעות הדהוד שפת האור בסמלים אנרגטיים. מלווה תהליכים אישיים זוגיים וקבוצתיים להתעוררות התודעה לאהבה ואחדות. מנחה סדנאות להזכרות בשפה הראשונה – שפת האור –  דרך הפעלת הסמלים והתרחבות לרטט והדהוד היותן בכל הגופים.

מיכל טוהר לב: "בספר כלולים 69 פרקים של כתיבה עמוקה וחודרת בדיאלוג ישיר וחשוף עם המקור המניע אותי לגלות עוד ועוד מרבדי היותי, רבדי היותנו, תנועת החיים הנעה באין סוף צורות ותנועות ואנחנו קוראים לה 'אדם'."

"אני חיה את חיי מתוך הווית האחד. מתוך ידיעה כי מהותנו הינה הוויה חופשיה המתגלמת דרך כל שיישנו ומתבטאת באמצעות תודעתנו הנפתחת לעוד ועוד מרחבים בתוכנו. מתוך אהבה לכל שיישנו בידיעתו כחלקי עצמיותי הנעים איתי ומשתקפים מחוצה לי. הסמלים שהוטמעו בי בחלומות ובמדיטציות, מאפשרים את המעבר הזה בין התודעה של העידן הישן המתאפיינת בתודעת הדואליות והנפרדות, בכאב, ותנועה דרך "תיקון" ואחיזה של ידע להתפתחות, לבין העידן החדש המבקש ללב האחד להדהד במרחבי האדמה, לחיות את תדר האהבה והאור ואת התכלית הגבוהה לתנועתנו בגוף פיסי בזמן זה על האדמה".

"השליחות אליה התמסרתי היא להניע את שפת האור האוניברסלית למרחבי התודעה הנפתחת של נשמות מתעוררות פה על האדמה, להזכיר להן את מרחבי הקדושה והטוהר שהן, את כוחה של אהבה, את מהותו של השקט ותנועת ההתמסרות כמעירה את טבעה של הבריאה".


"שפת האור – התעלות האנושות החדשה" מאת מיכל טוהר לב. הוצאת ספרי ניב. 545 עמודים, כריכה קשה, מחיר לצרכן 165 ש"ח. להשיג בחנויות הספרים המקוונות במהדורה מודפסת או באמצעות פנייה ל: www.hamacomm.co.il


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה