יום שני, 15 באפריל 2019

"יום אחד בדצמבר" מאת ג'וזי סילבר


ספר חדש:

"יום אחד בדצמבר" מאת ג'וזי סילבר


שני אנשים. עשר הזדמנויות. סיפור אהבה אחד בלתי נשכח.




"יום אחד בדצמבר" מאת ג'וזי סילבר בהוצאת דני ספרים הוא סיפור אהבה מענג, מחמם לב ומרגש עד אין קץ, המזכיר לנו שלגורל יש דרכים משלו להגיע לאושר הנכסף.

לורי בטוחה שאהבה ממבט ראשון קיימת רק בסרטים. אבל יום אחד, בחודש דצמבר מושלג, היא רואה מבעד לחלון אוטובוס מעורפל גבר שהיא יודעת בכל נימי נפשה שהוא האחד בשבילה. עיניהם נפגשות לשבריר שנייה של קסם טהור... ואז האוטובוס ממשיך בדרכו. לורי יודעת שהם נועדו להיפגש שוב יום אחד, ובמשך שנה תמימה היא סורקת כל תחנת אוטובוס וכל בית קפה בלונדון בתקווה למצוא אותו, אך ללא הצלחה. ואז הם שבים ונפגשים במסיבת חג-מולד, כששרה, חברתה הטובה ביותר של לורי, מציגה בפניה את החבר החדש שלה ומסתבר שזהו ג'ק, הבחור מהאוטובוס. אלא מה... בעקבות הפגישה המחודשת מגיעים עשר שנים שבהם לורי, שרה וג'ק חווים אהבות, פרידות, שברונות לב, הזדמנויות מוחמצות וגורלות משותפים.

"זהו סיפור אהבה מתוק במיוחד. הוא פשוט מקסים. הקוראים יבלעו אותו בשקיקה." – מריאן קיז, מחברת "החופשה של רייצ'ל" ו"איזה גבר מקסים"

"ספר מנצח! פנו לעצמכם קצת זמן ותנו לג'וזי סילבר לקחת אתכם למסע קסום ומענג." – USA Today

"כל מי שמאמין באהבת אמת ימצא כאן את מבוקשו. ספר מרגש ומספק." – Kirkus Review

"הקוראים יזדהו לחלוטין עם לורי וג'ק ועם המסע הרצוף מכשולים שלהם לעבר הסוף המתבקש..." – Booklist

"יום אחד בדצמבר" מאת ג'וזי סילבר. מאנגלית: ימימה עברון, הוצאת "דני ספרים", 439 עמודים. מחיר לצרכן 98 ש"ח. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il           


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה