יום חמישי, 20 בנובמבר 2014

יומנו של דרק פאלון

ספר רביעי בסדרה המצחיקה והכיפית רבת המכר המצליחה לילדים

יומנו של דרק פאלון

החיים שלי כליצן מאת ג'נט טשג'יאן




"יומנו של דרק פאלון – החיים שלי כליצן" מאת ג'נט טשג'יאן בהוצאת "דני ספרים", הוא הספר הרביעי בסדרה המצליחה, על הנער המתבגר בן ה- 12, שלא אוהב במיוחד לקרוא, אבל מאוד אוהב לצייר, לגלוש בסקטבורד ולהיכנס לצרות שונות ומשונות. הספרים בסדרה כתובים כמו יומן, מודפסים בכתב יד ולא בכתב דפוס, ובשולי הדפים ישנם איורים הומוריסטיים. הם מעניינים, מצחיקים, כיפיים ונחמדים, וקל מאוד לקרוא אותם.

בליל השנה החדשה מקבל דרק פאלון החלטה חשובה: להפסיק להיות הליצן של הכיתה ולהתחיל להתנהג באופן בוגר ואחראי יותר. הוא מתנדב לארגון, האוסף תרומות עבור ילדים בסיכון, ונראה שהוא אכן עולה על דרך המלך; אבל אז מתברר שבמקום לאסוף תרומות מגניבות, כמו משחקי וידיאו וסרטי די-וי-די, מוטל עליו לאסוף בובות. העניינים מסתבכים כשהוא מגלה שאחת הבובות שמישהו תרם היא בובה נדירה ששווה הרבה כסף... האם הוא יצליח לעמוד בפני הפיתוי ולהוכיח שהוא אכן התבגר?



ספרים נוספים בסדרה "יומנו של דרק פאלון": "החיים שלי בספר", "החיים שלי בסרט", "החיים שלי בקומיקס".
ג'נט טשג'יאן היא סופרת ילדים ונוער הכותבת ספרים כבר 15 שנה. ספרה הראשון, "וידויים אמיתיים", עובד לסרט טלוויזיה של דיסני וזכה להצלחה רבה. רבים מספריה הפכו לרבי מכר ואף נלמדים בבתי הספר בארה"ב. סדרת הספרים "החיים שלי – יומנו של דרק פאלון" מאוירת כולה על ידי בנה המתבגר, ג'ייק. ג'נט חיה עם משפחתה בלוס אנג'לס.

"יומנו של דרק פאלון – החיים שלי כליצן" מאת ג'נט טשג'יאן, איורים: ג'ייק טשג'יאן. הוצאת "דני ספרים", 232 עמודים. כריכה קשיחה. מחיר לצרכן 58 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il          



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה