יום שלישי, 18 בנובמבר 2014

מרכיבים מכונות בתלת-ממד

ספר חדש: מרכיבים מכונות בתלת-ממד



מכיל 4 דגמים קלים להרכבה / אין צורך בדבק או במספרים


המכונות הם כלי רכב מדהימים ששינו את העולם. הם מאפשרים לנו לבנות מבנים נפלאים, לסלול כבישים ומנהרות, ולבצע עבודות מסובכות שלא ניתן לבצע באופן ידני. כל כלי כזה בנוי במיוחד לביצוע עבודה מסוימת. לעיתים עובדים כמה כלים יחד לביצוע משימה מורכבת.

הספר "מרכיבים מכונות בתלת-ממד" בהוצאת "דני ספרים", לוקח אותנו לעולמם המופלא של הדחפורים, הטרקטורים והבולדוזרים, הפועלים ללא לאות באתרי הבנייה. ספר מקסים ומהנה, המכיל מידע מרתק לראשית קריאה על סוגי כלי הרכב השונים ואיורים ססגוניים ומרהיבים המעוררים לחיים את אתר הבנייה ההומה. בין דפי הספר הקשיחים נמצאים ארבעה דגמים של מכונות (דחפור, מעמיס תבואה/שופל, משאית עפר ובולדוזר), פשוטים להרכבה: אין צורך בדבק או במספרים, אלא רק להוציא את החלקים ולחבר אותם זה לזה לפי המספרים. ההרכבה בדגמים היא חלק מהלמידה והיא חשובה להורים לא פחות מגימיק ההרכבה.



ספר נוסף בסדרה: הספר "מרכיבים דינוזאורים בתלת-ממד" שלוקח אותנו לעולמם המופלא של היצורים הענקיים, ששוטטו על פני כדור הארץ לפני מיליוני שנים.



"מרכיבים מכונות בתלת ממד", איורים: ז'אן מישל ג'ירארד ולי מונטגומרי. מאנגלית: חגי ברקת. הוצאת "דני ספרים", 10 עמודים, טקסט מנוקד. דפים קשיחים. מומלץ לגילאי 4 ומעלה (מכיל חלקים קטנים). מחיר לצרכן 58 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il           


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה