יום שני, 29 ביוני 2020

ספר הורות חדש: דינוזאור באמבטיה


ספר הורות חדש:

דינוזאור באמבטיה מאת נטע לזר פוירשטיין

עצות מעשיות להורים



היום שאחרי הלידה. תשעה חודשים של התרגשות גדולה, תחושה מוזרה, המון בדיקות, לפעמים גם חששות, מכינים חדר, חושבים על שם, נוסעים לחופשה אחרונה נטולת ילדים, בוחרים בית חולים, מתכננים את התמונה הראשונה, מתכוננים ללידה, הולכים לסדנה, מכינים תוכנית כתובה, אורזים תיק... ואז זה מגיע, לפעמים בסערה ולפעמים אחרי שעות של המתנה, ולא תמיד תואם את תוכנית המגירה... אחרי החלמה קצרה בבית החולים מגיעים הביתה, ואז הכול רק מתחיל.
הספר "דינוזאור באמבטיה – עצות מעשיות להורים" מאת נטע לזר פוירשטיין, בהוצאת "ספרי ניב", הוא קרש הצלה להורים שטובעים בים של חוסר ודאות ואולי אפילו פחד, הוא גלגל ים צבעוני למי שהחליטו להיכנס למים ורוצים כלים שיכולים בהחלט לסייע, ורפסודה בטוחה על פני המים, שמזמנים לפעמים סערות ולפעמים שלווה, לפעמים קושי ולפעמים אושר שאין לו מילים בכלל בתוך מה שכולנו מכירים: להיות הורים.

בספר ארבעה שערים: "אמונה בנו ובהם", "דוגמא אישית – כלים לחיים", "גם מוטורי גם רגשי", "עצות (ממתקים) לכם ההורים", בכל שער פרקים קצרים הנוגעים במגוון תחומים, מספקים מידע, עצות וטיפים שימושיים. מבנה הספר מאפשר לכם לקרוא מהתחלה להתקדם הלאה, אבל גם לפתוח בכל פעם בעמוד אקראי ולהנות מטיפ יומי או מחשבה מעמיקה. זהו לא ספר לימוד, מטרתו להעשיר אתכם ולפעמים להזכיר לכם משהו שאתם יודעים ואולי שכחתם, ולהציע מגוון אפשרויות פעולות שיכולות לסייע לכם.  בספר תפגשו נושאים מוטוריים על שלל שלבי ההתפתחות (שכיבה על הבטן, התהפכויות, מעבר לישיבה, הליכה...) לצד התמודדויות טכניות כגון נסיעות וחופשות עם תינוקות וילדים, תקראו על הצטרפות ילד (אח) למשפחה וגם על משמעות עונות השנה, תעמיקו בהשוואה של הורות פעם והיום, ותחשפו למשמעות האדירה של השנים הראשונות בחייו של אדם.

ספר חשוב ומועיל לכל הורה ולכל מי שצפוי להיות הורה. כתוב באופן נגיש, לא שיפוטי או ביקורתי, מדבר לכל אחד ואחת לקראת ובשנות ההורות הראשונות.

נטע לזר פוירשטיין, מדריכה לליווי התפתחותי בשיטת "צעד ראשון", עסקה באבחון ובטיפול בליקויים ובעיכובים התפתחותיים, בייעוץ לאחר לידה ובליווי נשים לאחר לידה. כמו כן היא ניהלה מרכז הורות בהרצליה  Petit Bebe - שכלל מגוון פעילויות והרצאות לנשים בהיריון ולהורים לתינוקות ולפעוטות עד גיל שנתיים. הייתה חברה בצוות המקצועי של מרכז הורים וילדים "פשוש" בגבעת השלושה והנחתה בו סדנאות לליווי התפתחותי. הנחתה במכללת "צעד ראשון" וכחלק מצוות המדריכות הבכיר הדריכה וליוותה תהליכים למשפחות לילדים עם צרכים מיוחדים בארץ ובחו"ל.
"דינוזאור באמבטיה – עצות מעשיות להורים" מאת נטע לזר פוירשטיין. הוצאת "ספרי ניב", 195 עמודים. מחיר לצרכן 74 ש"ח, להשיג בעמוד המחברת @mommyisborn, בחנויות הספרים ברשת כעותק פיזי או דיגיטלי  ובאתר ההוצאה  https://nivbook.co.il/.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה