יום חמישי, 13 ביוני 2019

ספר מתח חדש: העוצמה והזעם


ספר מתח חדש:


"העוצמה והזעם של אבנר ארליך"

מאת פיני אלעזרי






"העוצמה והזעם של אבנר ארליך" מאת פיני אלעזרי בהוצאת דני ספרים הוא מותחן מרתק ומעורר מחשבות. בסיפור תפניות, הפתעות וטלטלות רגשיות והעלילה הקצבית, כבסרט אקשן משובח, מחזיקה את הקורא במתח עוצר נשימה עד לסוף המפתיע.

שרשרת פיצוצים קטלניים מזעזעת את בירות אירופה. בפיצוץ ברומא נרצחים עשרים ושניים איש ביניהם שישה ישראלים. מהמודיעין שנאסף מסתבר שזה רק המבוא: עימאד אקברייה, פלשתיני שעומד בראש הארגון האיסלאמי שאחראי לקטל, זומם לפוצץ את מסגד אל אקצה ולהטיל את האשם על היהודים. הוא גם מקדיש את עיקר זמנו לקידום שיטה להעברת מטעני נפץ ברחבי העולם המערבי למרות מערכות הבידוק המוצבות בשדות התעופה ובמיקומים אסטרטגיים אחרים. השיטה מבוססת על מיצוק חומר נפץ נוזלי לג'ל. את הג'ל הזה ממלאים בבלון שנשתל בגופם של השהידים בניתוח. הכוונה היא לייצר מאגר פצצות אנושיות מתקתקות שאי אפשר לגלות. עימאד מתניע סדרת פיגועים קטלניים בריאד, בפריז, בבריסל, בלונדון ובברלין בהם נפגעים ונהרגים עשרות בני אדם בכל אירוע.

אבנר ארליך, מאגף המבצעים המיוחדים של המוסד, נחלץ לסכל את התוכנית ויוצא למרדף חוצה יבשות בעקבותיו של מנהיג הטרור האכזרי. המרדף, הכולל הפעלת כוחות מיוחדים, סוכני מוסד וסי.איי.אי, לובש צורה של נקמה אישית כשמסתבר לעימאד שאבנר היה אחראי לחיסול אביו לנגד עיניו של עימאד כשהיה בן עשר.

אבנר חושף שמטרתו העיקרית של עימאד היא להחדיר את הפצצות האנושיות למסגד אל אקצה בירושלים. המחבלים נושאי הפצצות יתחפשו ליהודים דתיים ויפוצצו את המסגד הקדוש בשידור ישיר, מהלך שיגרום למאות מיליוני המוסלמים בעולם להתאחד למתקפה להשמדת ישראל. אז תיאלץ ישראל להגיב בפצצת יום הדין הגרעינית.

אם אבנר לא יצליח לסכל את תכנית הנקמה השאפתנית של עימאד, היא תבעיר בלהבות את המזרח התיכון כולו.


"העוצמה והזעם של אבנר ארליך" הוא ספר הביכורים של פיני אלעזרי, תושב נס ציונה, נשוי לשחקנית ומפיקת הטלוויזיה זזי שביט ואב לבן. עברו הססגוני של פיני כדייג, לוחם, מתאגרף, שומר סף, תסריטאי ויועץ אסטרטגי לארגונים הגדולים במשק ולראש הממשלה שמעון פרס ז"ל, עוזר לדמיונו הפרוע ומתבטא בכתיבה קולחת וסוחפת.

"סיפור חובק עולם, שופע ידע ועתיר אקשן. אינטנסיבי, מותח ומחוספס" - אופיר טושה גפלה

"שליטה מרשימה בטרמינולוגיה ובפרטים הקטנים והגדולים המכוננים מציאות של טרור, מאוד ריאליסטי ואמין" - עמיחי שלו

"
ספר מתח כתוב היטב מרתק ומהנה ביותר" - צוות עורכי אמזון

"העוצמה והזעם של אבנר ארליך" מאת פיני אלעזרי. הוצאת "דני ספרים", 423 עמודים. מחיר לצרכן 98 ש"ח. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il         

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה