יום שישי, 7 ביוני 2019

"בן אנוש הוא פלא: כשזרע וביצית מתחברים"


ספר הדרכה חדש:

"בן אנוש הוא פלא: כשזרע וביצית מתחברים" 

מאת יעל מימון

ספר הדרכה לנשים בהריונן הראשון





"בן אנוש הוא פלא: כשזרע וביצית מתחברים" מאת יעל מימון בהוצאת ספרי ניב הוא ספר הדרכה לנשים בהריונן הראשון.

הספר כולל מידע על תהליך היווצרותו של עובר; הצהרת זכויות הילד (אונסק"ו); התפתחות; הילד והסביבה; מרכיבי הפעילות של צעצוע טוב; שפה: הדרך לביטוי רעיונות, רצונות וצרכים; ספרות ילדים;  שיר – אומנות צירופי המילים בנגינה ובשיר; שלבי התפתחות לפי גילים; סיכומים, טיפים והמלצות; רשימת ספרים מומלצים להורים ועוד.

יעל מימון מספרת: "ללא כל קשר לקורסים להכנה ללידה וגם לקריאה באינטרנט, אני מציעה גם לקרוא את הספר שלי שמרכז את כל החומר בצורה מסודרת ונכונה. בקורס הכנה ללידה נותנים ידע  ומתרגלים את האישה לקראת הלידה. בספרי אני מכינה את הנשים לקראת חודשי ההיריון והשינויים שיתרחשו בגופן, דבר שעלול להיות מלחיץ מאוד. בספר כלים לכל שלב בתהליך ההיריון ומי שתקרא אותו תבין שחוויית  ההיריון והלידה הן חוויות טבעיות והרבה פחות מפחידות".

"הספר נכתב כשהייתי בהיריון עם בתי, אבל לא עשיתי איתו שום דבר עד לאחרונה. את הספר נתתי לחברות שילדו ולנשים שהיו בסביבה שלי ונזקקו לעצה טובה. מכולן שמעתי שהעצות בספר טובות מאוד ומועילות. הפידבקים שקיבלתי הניעו אותי להפיץ את הספר לכולם. רציתי שהידע הזה יהיה נגיש לכולן, ולא רק למי שאני מכירה באופן אישי".

"בעיניי, הספר הזה הוא כמו חבר טוב, כוח עזר לאישה בהיריון שנוסעת באוטובוס ושולפת את הספר שעונה על כל השאלות שמתעוררות אצלה ומציג גם נושאים שלא העלתה בדעתה כמו מוטוריקה עדינה וצעצועים שמתאימים לתינוקות".

בימים אלה יעל מימון, תושבת גדרה, מסיימת להקליט אלבום שלם עם עשרה קאברים שהיא שרה לגליקריה, רוד סטיוארט, קט סטיבנס וג'ון לנון.


"בן אנוש הוא פלא: כזרע וביצית מתחברים. ספר הדרכה לנשים בהריונן הראשון" מאת יעל מימון. הוצאת ספרי ניב, 118 עמודים. מחיר לצרכן 77 ₪. להשיג בחנויות הספרים הדיגיטליות ברשת.



                       


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה