יום רביעי, 12 ביוני 2019

מסמרו של הערב מאת גבי אקשטיין


 ספר חדש:

מסמרו של הערב מאת גבי אקשטיין

או איך להציל עוד ערב אבוד?




אנחנו אוהבים שעשועונים מפולפלים ומגניבים וחידות שעלינו להמציא להן פתרון - עם תושייה מעשית שיש בה משום המצאה ושכל אחד יוכל לפתור בעזרת אינטליגנציה מעשית וחכמה.

ערב מוצלח הוא ערב שבו ייצאו המשתתפים מהאירוע כשחיוך של נחת מרוח על פניהם. סודו של ערב מוצלח הוא בארגון נכון מראש ובניהול נכון של האירוע, ידע בשיבוץ בדיחות מתאימות, שעשועונים וגיבוש האורחים ליצירת אירוע שישאיר טעם של כיף ושל עוד.

כמסמרו של הערב עליך להיות חד, קצר ומובן. זה כיף להשתעשע בחידות קצרות וחכמות, פקחיות, שנונות שמאתגרות את האינטלקט הקל וההומוריסטי. 

"מסמרו של הערב או איך להציל עוד ערב אבוד?" שערך חיבר והגיש גבי אקשטיין בהוצאת הספרים "דרורים", הוא ספר ייחודי כולל בתוכו מאות שעשועונים וחידות, משחקים לכל עת ולכל מקום ומשחקים להוצאת אנרגיה, בדיחות וסיפורי חכמה. הספר כולל אוסף מוכן של שאלות מאתגרות, אינטלקטואליות, של חוש הומור ושל רעיונות איך לגרום לחברים שלכם ליהנות מעוד "ערב אבוד". יש בו גם הדרכה איך תוכלו לייצר אירועים בעצמכם ובדרך המיוחדת לכם (בעזרת שיטה),  גם בעזרת חומרים אחרים ומקוריים שתאספו, ואז אתם בעצמכם תהיו אלה שכתבו משהו מקורי ותהפכו בנקל ל"מסמרו של הערב".

"מסמרו של הערב" הוא ספר שהוא ממש אוצר שהקורא יוכל לדלות ממנו חומרים לכמה וכמה ערבים שיתאימו למגוון של אנשים וטעמים. בזכות הספר הזה ניתן יהיה להפוך ערב סתמי ששזור בקשקשת נטולת ערך, לערב מעניין ומלכד.

גבי אקשטיין, אמן בידור לשעבר וגם אומן, בעל מפעל "ארט יודאיקה" שמייצר ומעצב אלפי מוצרי מתנות, ראה אתגר מיוחד לחבר ספר שהוא אוצר שבו תוכלו להיעזר כדי לארגן ערב בעל תכנית מעניינת. זה הקסם של ערב שבו יושבים החברים ומספרים על קורותיהם בשבוע החולף, ואז שולף "מסמר הערב" את ההברקה התורנית שלו ומנווט את האירוע לפרק זמן קולח ותוסס, מעניין ושופע הומור.

גבי אקשטיין מספר: "לאורך השנים הייתי מארגן הרבה ערבים כאלה והם היו מאוד מוצלחים. קיבלתי הרבה מחמאות עליהם. אז החלטתי לאגד את כל הרעיונות ההומוריסטים בספר אחד, בעזרתו של הנכד שלי יוני צרפתי, והתוצאה אני חייב לומר בצניעות מאוד מוצלחת.  זהו ספר שהקורא יוכל לדלות ממנו חומרים לכמה וכמה ערבים שיתאימו למגוון של אנשים וטעמים. בזכות המדריך הזה ניתן יהיה להפוך ערב נוסף משמים שזור בקשקשת נטולת ערך לערב מעניין ומלכד".

"מסמרו של הערב או איך להציל עוד ערב אבוד?" -ערך חיבר והגיש גבי אקשטיין. הוצאת הספרים "דרורים", 272 עמודים, כריכה קשה. מחיר לצרכן 128 ש"ח.

להשיג בחנויות סטימצקי או באתרי הספרים האלקטרוניים אינדיבוק  https://indiebook.co.il/shop/%D7%9E%D7%A1%D7%9E%D7%A8%D7%95-%D7%A9%D7%9C-%D7%94%D7%A2%D7%A8%D7%91


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה