יום שלישי, 11 ביוני 2019

החיים הפשוטים שלי


ספר נוער חדש:

החיים הפשוטים שלי מאת אורה קרופיק




"החיים שלי די פשוטים. בית ספר, כיתה ז', מבחנים, עבודות לפעמים. חברים – לא יותר מדי. ואמא אחת שמתה".

אורה קרופיק מביאה ב"החיים הפשוטים שלי", ספרה החדש לבני נוער, בהוצאת "דני ספרים", את סיפורה של תום, שחייו נעשים לא כל כך פשוטים לאחר מות אמו. אביו שקוע באבלו, אחיו ואחותו קטנים מכדי להבין לאן נעלמה אימם, ותום נשאר בודד לנפשו. אבל אז מתקרבת אליו אלונה, נערה מסקרנת ומסתורית המיטיבה להבין לליבו יותר מכולם. אחרי ה"שבעה", תום חוזר למציאות ואל המאבקים היומיומיים בבית הספר ובבית. האם הוא יצליח, בעזרתה של אלונה, למלא מחדש את כל החורים שהשאירה אחריה האם בחייו ובנפשו?

בעדינות וברגישות רבה מובילה אורה קרופיק את תום דרך המאבקים של חייו וניסיונו להבין את עצמו ולהצליח לבטא את רגשותיו.

ספריה הקודמים של אורה קרופיק, "חברות עם שחר", "החברים של אדם", "מריה", "דור לא מושלם", "לא כמו כולם" ואחרים, יצאו גם הם בהוצאת "דני ספרים". הם זכו להצלחה רבה וחדרו אל ליבם של בני הנוער בכל הארץ.


"החיים הפשוטים שלי" מאת אורה קרופיק. הוצאת "דני ספרים", 135 עמודים. מחיר לצרכן 78 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il .


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה