יום ראשון, 13 באוקטובר 2019

הילדות החדשה מאת ג'ורדן שפירו


ספר עיון חדש:

הילדות החדשה מאת ג'ורדן שפירו

איך לגדל ילדים להצלחה בעולם דיגיטלי



הספר היה ברשימות רבי המכר של הניו יורק טיימס מעל 200 שבועות
בשנים האחרונות, עם התגברות השפעתן של הטכנולוגיה ושל הרשתות החברתיות, וכן של החשיפה למסכים על ילדינו, אנו מוצאים עצמנו מתמודדים בדאגה עם השאלה כיצד לגדל ולחנך את הילדים לחיים משמעותיים ומלאי הצלחות.

ג'ורדן שפירו בספרו "הילדות החדשה – איך לגדל ילדים להצלחה בעולם דיגיטלי" בהוצאת "דני ספרים", מספק לנו תשובה מעמיקה ומנומקת לשאלה הזאת. הוא מסתמך על מחקר פורץ דרך בכלכלה, בפסיכולוגיה, בפילוסופיה ובחינוך, ומראה לנו כיצד הטכנולוגיה מתווה את דרכה של האנושות לעבר עתיד בהיר שבו יוכלו ילדינו ליצור מודלים חדשים וטובים יותר של אזרחות גלובלית, קשרים בין אישיים וחיי קהילה.

שפירו מציע מודל פרקטי ובר השגה לחינוך ילדינו בעולם דיגיטלי מתחדש, ומספק כלים וטכניקות שיעזרו לנו לרתום את הטכנולוגיה לטובת גידול הילדים והתפתחותם. הוא משווה את הרגע הזה בזמן למהפכות טכנולוגיות אחרות בהיסטוריה האנושית ומעל הכול, מציג גישה חיובית ומעוררת השראה לתפיסת הילדות של ימינו, שהיא יצירתית, מגוונת ומשמעותית יותר מכל מה שאנו, המבוגרים, מסוגלים לדמיין.

"הטיעונים של שפירו משכנעים וחזקים." USA Today

"שפירו מציג בפנינו תיאוריות מהימנות המגובות במחקר רציני וחשוב." Kirkus Review

"לפנינו נקודת השקפה מעמיקה ומנוסחת כהלכה על תפקידה של הטכנולוגיה בגידול ילדים." Publisher's Weekly

"לאלה מאיתנו המבכים את 'דור המסכים', ג'ורדן שפירו מציע תרחיש עתידי מרגיע ובעל אופק בהיר." הווארד גרדנר, מפתח תיאוריית האינטליגנציות המרובות

ד"ר ג'ורדן שפירו הוא מומחה אמריקני בעל שם עולמי במדיניות עולמית ובחינוך. הוא משמש כיום חבר בכיר במכון ג'ואן גנץ קוני של ססמי וורקשופ, וכעמית מחקר אורח במרכז לחינוך בינלאומי של מכון ברוקינגס. שפירו מלמד באוניברסיטת טמפל, בתוכנית למורשת אינטלקטואלית, ובין השנים 2012 ל-2017 כתב טור במגזין פורבס בנושאי חינוך גלובלי, משחק דיגיטלי וחיי משפחה. הוא מתגורר בפילדלפיה עם שני בניו.

"הילדות החדשה – איך לגדל ילדים להצלחה בעולם דיגיטלי" מאת ג'ורדן שפירו. מאנגלית: כפיר לוי. הוצאת "דני ספרים", 352 עמודים. מחיר לצרכן 98 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה