יום שלישי, 29 באוקטובר 2019

קריסה מאת אברהם אלטמן


קריסה




מאת: אברהם אלטמן

עריכה: מיכל חרותי

הוצאת פרדס
*  *  *  *
284 עמודים, 88 ₪


בתו של יגאל נהרגה ברחוב בצפון תל אביב, בתקרית ירי של אנשי העולם התחתון. כיצד נקלעה הדוקטורנטית הצעירה לביוכימיה מאוניברסיטת תל אביב לזירת האירוע? האם הייתה מעורבת בפעילות פלילית? האם היו לה חיים סודיים אפלים? המשטרה, הפרקליטות, התקשורת והממסד הפוליטי כולם מגלים אוזלת יד וחוסר עניין בפתרון התעלומה. יגאל, איש משפחה המנהל חיים צנועים ומומחה לאבטחת מערכות מידע, נעזר בכישוריו המקצועיים ויוצא למסע בחיפוש אחר האמת ולעשיית צדק.
בדרכו הוא מגלה שהעולם אותו הכיר כל חייו הוא רק מראית עין המסתירה מאחוריה יקום זר ומעורר אימה, הנעלם מעיני הציבור. הוא מעמיק בחדירתו לתוככי העולם החדש ופורם שכבה אחר שכבה, ובתוך כך מגלה שעליו להימלט על חייו, שכן מעשיו מאיימים להביא לקריסת מוסדות השלטון ולערעור הסדר הקיים.
"קריסה" הוא רומן מתח עכשווי המעורר הרהורים טורדי מנוחה על אודות מנגנונים נסתרים וכוחות זדוניים, השולטים מאחורי הקלעים בישות שנדמית למדינת חוק.


אברהם אלטמן, בן קיבוץ אילון, מתגורר בתל אביב, נשוי, אב לבן ולבת וסבא לשני נכדים. במקצועו הוא פסיכולוג ארגוני, ושימש כיועץ למערכות ציבוריות ועסקיות רבות. ספרו לחשוב מערכת - גישות להבנה ולניהול של מערכות מורכבות , ראה אור בהוצאת מערכות-מודן בשנת 2016

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה